رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 379398

جباری:

شنیده‌ام همام طارق بازیکن باکیفیتی است

ساعت24- پیشکسوت استقلال تهران و تیم ملی فوتبال ایران به خبرورزشی گفت: بازیکنی که فقط می‌آید تا با لباس استقلال عکس یادگاری بگیرد و معروف شود با بازیکنی که می‌آید تا بازی کند و تیمش را بالا ببرد فرق دارد.

style="text-align:justify">علی جباری معتقد است استقلال روز به روز برای ورود به لیگ قهرمانان آماده‌تر می‌شود. او که با خبرورزشی حرف می‌زد درباره نفرات جدید که به این تیم اضافه شده‌اند توضیح داد و گفت: باید هرچه زودتر با دیگر بازیکنان تیم هماهنگ شوند.


*استقلال – تراکتورسازی را دیدید؟
بازی واقعاً زیبایی بود. استقلال به شدت منظم و تاکتیکی کار کرد. البته یادمان باشد تراکتورسازی تیمی پرمهره و قوی بود که در تهران هم از حمایت هواداران خوب و پرحرارتش برخوردار بود و به نظر نمی‌رسید که در تهران مهمان هستند.


* اما استقلال با اقتدار برنده شد؟
برای این بود که شفر شناخت درستی از تیم مقابل داشت. او تراکتورسازی را به دقت بررسی کرده بود. ما در باشگاه هستیم و می‌بینیم که او برای دیدن مسابقات این تیم‌ها چقدر وقت صرف می‌کند. او تیمش را به خوبی می‌شناسد و از آن مهمتر نفرات تیمش را هم به دقت می‌شناسد و هر زمان می‌خواهد از آن‌ها در پست‌های مرتبط استفاده می‌کند.


* تبریزی را چطور ارزیابی کردید؟
این بازیکن دوست داشت برای استقلال بازی کند و این در روند کارش تأثیر مثبت گذاشت. بازیکنی که فقط می‌آید تا با لباس استقلال عکس یادگاری بگیرد و معروف شود با بازیکنی که می‌آید تا بازی کند و تیمش را بالا ببرد فرق دارد و منِ فوتبالی این را متوجه می‌شوم. برای همین هم در بازی اولش یک گل زد و روی گل اول هم تأثیر داشت که مدافع حریف مجبور شد گل به خودی بزند.


* خارجی‌های تیم را چطور ارزیابی کردید؟
فعلاً نمی‌توان نظری درباره آن‌ها داد. با ۱۰، ۱۵ دقیقه بازی که نمی‌شود بازیکن را شناخت. مگر اینکه بازیکن فوق العاده‌ای باشد و خودش را نشان بدهد. این دو زمانی به میدان رفتند که بازی برای استقلال تمام شده بود و تراکتور هم نای حمله نداشت.


* همام طارق را می‌شناسید؟
نه! فقط شنیده‌ام در لیگ عراق جزو منتخب‌ها بوده و این ثابت می‌کند بازیکن باکیفیتی باید باشد. در کل همه این تلاش‌ها برای این است که استقلال برای دیدارهای لیگ قهرمانان مقابل السد آماده شود.


* فکر می‌کنید تا آن روز (۵ شهریور) که بازی رفت در تهران برگزار می‌شود استقلال آمادگی لازم را به دست می‌آورد؟
هر مسابقه‌ای که برگزار می‌شود حکم دیدار تدارکاتی برای آن دو بازی رفت و برگشت را دارد. مسابقاتی که از هر چیز مهمتر است. استقلال در یک قدمی رسیدن به فینال است و به نظر هم می‌رسد که کم‌کم برای آن مسابقه آماده می‌شود. همه ما آرزو داریم استقلال بتواند با عبور از السد به نیمه‌نهایی برسد.

جام نیوز

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها