رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 379457

زمین خواران لودر ماموران شهرداری اهواز را به اتش کشیدند

ساعت24 -دو نفر از عوامل اجرائیات شهرداری اهواز که جهت تخریب یک ساختمان تصرفی اقدام کرده بودند، توسط متصرفان زمین خوار مصدوم و دچار سوختگی شدند.

حوادث
مجتبی یوسفی شهردار منطقه 3 اهواز با اشاره به درگیری تعدادی از افراد زمین خوار با عوامل اجرائیات شهرداری ، با بیان اینکه بحث زمین خواری در برخی مناطق اهواز مخصوصا منطقه سه شهرداری بسیار جدی است، اظهار کرد: بعد از ظهر روز گذشته (۲۵ مردادماه) دو نفر از ماموران اجرائیات شهرداری با حکم قضایی جهت تخریب یک ساختمان تصرفی به منطقه فرهنگیان رفتند.

وی افزود: با حضور ماموران اجرائیات، این افراد زمین خوار به عوامل اجرائیات حمله ور شده و روی لودر و سرنشینان آن بنزین ریخته و لودر را آتش زدند.

شهردار منطقه 3 اهواز ادامه دارد: در این حادثه دو نفر از عوامل اجرائیات دچار سوختگی ۵۰ درصدی و ۳۰ درصدی شدند.

یوسفی تصریح کرد: فرد متصرف بعد از آتش زدن لودر و سرنشین آن اقدام به تیراندازی کرد و پس از آن نیز به سمت ساختمان شهرداری منطقه 3 اهواز حمله ور شد که درب ورودی شهرداری آسیب دیده و کنده شده است.

وی خاطرنشان کرد: برخی از مردم فکر می کنند که زمین خواران افرادی بی بضاعت هستند در حالی که برخی از این افراد در حال ساخت و ساز ملک های تجاری هستند. این فرد متصرف نیز سابقه زمین خواری دارد و تاکنون هشت ملک تجاری احداث کرده است.

یوسفی گفت: شهرداری ضابط قضایی نیست و تنها می‌تواند اقدام پیشگیرانه برای جلوگیری از تصرفات انجام دهد یا در صورتی که زمینی از املاک مسکن و شهرسازی و یا ارگانی دیگر به این سازمان داده شود، از آن حفاظت و نگهداری کند.

شهردار منطقه 3 اهواز اظهار کرد: این تصرفات سرانه عمومی هستند که جزو املاک مسکن و شهرسازی محسوب می‌شوند و باید به پارک و درمانگاه و بیمارستان و مدرسه تبدیل شوند.

منبع:ایسنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها