رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 399697

آمریکا دشمن انسانیت است/ دانش‌آموزان حتماً تاریخ انقلاب اسلامی ایران را مطالعه کنند

ساعت 24-وزیر آموزش و پرورش گفت: اگر امروز خون بچه‌ها در یمن ریخته می‌شود به دلیل ظلم آمریکاست؛ آمریکا خود را از همه بالاتر می‌داند و آمریکا دشمن انسانیت است.

سید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش در مراسم نواختن زنگ استکبارستیزی که در مدرسه شهید عبدالی تهران ضمن گرامیداشت یاد ۳۶ هزار شهید، ۵ هزار شهید معلم و امام خمینی(ره)، اظهار کرد: آدم به دلیل صفت زشت تکبر از بهشت رانده شد و تکبر صفت بسیار زشتی است.

وی با بیان اینکه آمریکا برای اینکه منافع بیشتری به دست آورد به افراد ظلم می‌کند، گفت: اگر امروز نماد پلیدی در حوزه استکبار داریم و آمریکاست به ابن دلیل است که هر کجا ظلمی واقع می‌شود، آمریکا به صورت مستقیم یا غیر مستقیم برای کسب منافع دخیل بوده است.

بطحایی افزود: اگر امروز خون بچه‌ها در یمن ریخته می‌شود به دلیل ظلم آمریکاست؛ آمریکا خود را از همه بالاتر می‌داند و آمریکا دشمن انسانیت است.

وی خطاب به دانش‌آموزان اظهار کرد: حتما تاریخ انقلاب اسلامی به خصوص ۴۰ سال بعد از انقلاب اسلامی را بخوانید و مطالعه کنید دشمنی‌های آمریکا که مستقیم یا غیر مستقیم بر علیه مردم ما به ویژه کودکان و نوجوانان ما داشته است.

وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: تا زمانی که صفت استکبار در آمریکا وجود دارد این وضعیت ادامه دارد و امیدواریم روزی که زود باشد آمریکا و مستکبران سرافکنده باشند و مردم مستضعف در سراسر جهان پرچم آزادی را برافراشته کنند.

وی افزود: بسیج یکی از مهمترین نهادهایی است که پرچمدار استکبارستیزی است و امیدواریم پرچمش برافراشته باشد به خصوص بسیج دانش‌آموزی که پیام آور استکبارستیزی است، پرچمش برافراشته باشد.

فارس

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها