رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 399737

افتتاح پایگاه امداد و نجات جاده کمربندی میبد با حضور رییس سازمان امداد و نجات

ساعت 24-پایگاه خیری امداد و نجات جاده کمربند غربی میبد با حضور رییس سازمان امداد جمعیت هلال احمر و جمعی از مسئولین استان یزد و شهرستان میبد افتتاح شد.

پایگاه امداد و نجات کمربند غربی میبد در زمینی به مساحت 20 هزار مترمربع و زیربنای 500 مترمربع با مشارکت بخش خیری ایجاد شده است. در این پایگاه که مجهز به درمانگاه، امکانات امداد سرپایی و استراحتگاه برای خدمات‌رسانی به مسافران و رانندگان است، پنج امدادگر به صورت داوطلبانه مشغول به فعالیت هستند.

مرتضی سلیمی، رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر در مراسم افتتاح این پایگاه امدادی، گفت: اقدامات خیری، بستر و الگویی است برای جذب و مشارکت کمک‌های مردمی و ایجاد پایگاه امداد و نجات خیری در شهرستان میبد نیز زمینه‌ساز جذب این مشارکت‌ها خواهد بود.

وی با بیان این که در مناسبت اربعین امسال 70 هزار نفر از خدمات پایگاه‌های امداد و نجات بهره‌مند شدند، افزود: قابلیت پایگاه‌های امداد و نجات در انجام خدمات به مسافران و رانندگان در جاده‌های مواصلاتی کشور و تضمین سفری ایمن برای آنهاست.

«حسین فلاح» فرماندار میبد نیز در آیین افتتاح این پایگاه خیری امداد گفت: جاده کمربند غربی میبد یکی از پرترددترین جاده‌های استان و عین حال نیز از پرحادثه‌خیز ترین مناطق به شمار می‌رود.

وی اظهارد کرد: با توجه به موقعیت شهرستان میبد و راه‌اندازی پایگاه امداد و نجات جاده ای، با ایجاد فرودگاه و ایستگاه راه آهن در این منطقه، می‌توان این شهرستان را به عنوان بارانداز خوبی برای استان یزد و دیگر استان‌ها انتخاب کرد.

ایسنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها