رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 401091

سپاهان ۳- سایپا ۰/ پیروزی قاطع تراکتورسازی و پارس جنوبی/دومین پیروزی نساجی بعد از هفته‌ها ناکامی

ساعت 24-تیم فوتبال سپاهان با درخشش دوباره مهاجم خودش موفق شد در دیداری از هفته یازدهم لیگ برتر برابر سایپا به پیروزی برسد.دو تیم تراکتورسازی و پارس‌جنوبی توانستند با نتایجی پرگل ذوب‌آهن و پیکان را در زمین خود شکست دهند.

div>

تیم فوتبال سپاهان در دیداری معوقه از هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت ۱۶:۳۰ و در ورزشگاه نقش جهان به مصاف سایپا رفت. این دیدار در نهایت با پیروزی قاطع سپاهان و با نتیجه سه بر صفر به پایان رسید. گل‌های این بازی را کی‌روش استنلی در دقایق ۱۴ و ۷۸ و خالد شفیعی در دقیقه ۱۸ برای سپاهان به ثمر رساندند. استنلی در هفته‌های اخیر بارها با گلزنی برای سپاهان برای تیمش کسب امتیاز کرده است. او در حال حاضر با ۹ گل آقای گل لیگ برتر است.

تیم فوتبال سپاهان با این پیروزی به روند شکست ناپذیری خودش در لیگ برتر ادامه داد. این تیم در حال حاضر با ۲۵ امتیاز در رده دوم جدول قرار دارند. سایپا نیز با با ۱۵ امتیاز در رده هشتم جدول جای گرفته است.

پیروزی قاطع تراکتورسازی و پارس جنوبی در هفته دوازدهم لیگ برتر

دو تیم تراکتورسازی و پارس‌جنوبی توانستند با نتایجی پرگل ذوب‌آهن و پیکان را در زمین خود شکست دهند.

به گزارش ایسنا، در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال ایران دو بازی از ساعت ۱۵:۳۰ برگزار شد که در مهم‌ترین بازی تراکتورسازی و ذوب‌آهن در روزی که ورزشگاه یادگار امام تبریز پس از مدت‌ها پر شده بود برابر هم قرار گرفتند که شاگردان محمد تقوی در دیدار جذاب با نتیجه ۴ بر یک مهمان خود را شکست دادند تا جایگاه خود را در رده سوم جدول قطعی کنند.

در این دیدار ابتدا ذوب‌آهن در دقیقه ۲۶ توسط محسن مسلمان پیش افتاد اما در نیمه مربیان، این تراکتورسازی بود که با هت‌تریک لی اروین در دقایق ۵۶، ۵۹، ۶۴ و تک گل مسعود شجاعی در دقیقه ۷۵ ضمن کسب پیروزی، اختلاف خود را با پدیده و سپاهان کم کرد.

تراکتورسازی با این ۳ امتیاز، ۲۲ امتیازی شد و در رده سوم باقی ماند. ذوب‌آهن هم با یک رده سقوط، به جایگاه دهم رسید.

در دیگر بازی، تیم فوتبال پارس جنوبی مقابل پیکان به میدان رفت و توانست در زمین خود ۳ بر صفر شاگردان جلالی را شکست دهد. ابراهیم صالحی در دقیقه ۲۰، محمد نوری از روی نقطه پنالتی در دقیقه ۷۷ و محمد شادکام باز هم از روی نقطه پنالتی در دقیقه ۸۲ گل‌های زردپوشان را در این دیدار به ثمر رساندند.

پیکان از دقیقه ۸۶ با اخراج مهدی شیری ۱۰ نفره به کار خود ادامه داد.

پارس جنوبی با این پیروزی و ۱۶ امتیاز جای پیکان در رده پنجم جدول گرفت و شاگردان جلالی نیز به رده ششم سقوط کردند.

دومین پیروزی نساجی بعد از هفته‌ها ناکامی

تیم فوتبال نساجی قائمشهر موفق شد در دیداری از هفته دوازدهم لیگ‌ برتر استقلال خوزستان را شکست بدهد تا شاید این تیم کمی از زیر فشار خارج شود.

در این دیدار که بین تیم های نساجی قائمشهر و استقلال خوزستان از ساعت ۱۵ و در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر برگزار شد، تیم میزبان موفق شد با نتیجه دو بر صفر از سد حریف خود عبور کند.

گل‌های این مسابقه را محمد میری در دقیقه ۲۸ و علی‌اصغر عاشوری در دقیقه ۵۶ برای نساجی به ثمر رساندند.

این مسابقه با حاشیه‌هایی هم همراه بود. اعضا کادر فنی نساجی بارها به تصمیمات داوری اعتراض کردند که یکی از آن‌ها صحنه اخراج ابوالفضل اعلایی بازیکن نساجی در دقیقه ۴۵ بازی بود.

این دومین پیروزی نساجی در لیگ برتر بود. آنها بعد از پیروزی برابر نفت مسجد سلیمان در هفته پنجم، دیگر نتوانسته بودند تیمی را در لیگ برتر شکست بدهند.

نساجی با این پیروزی ۱۱ امتیازی شد و موقتا به رده دوازدهم جدول صعود کرد. استقلال خوزستان نیز با ۱۰ امتیاز در رده چهاردهم قرار دارد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها