رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 403827

مقام های ازبکستان توضیح می دهند

سمرقند و بخارا در کانون جذب توریسم و سرمایه خارجی

ساعت 24- کشور ازبکستان در آسیای میانه قرار دارد و کشوری با جمعیت قابل توجه با پیشینه تاریخی مناسب است که در حال حاضر می خواهد از گذشته های خود در باره اقتصاد فاصله بگیرد .

سمرقند و بخارا
dir="RTL" style="text-align:justify"> امروز 19 نوامبر در تاشکند مقام های سیاسی و اقتصادی ازبکستان به کسانی که از دور و نزدیک برای شرکت در نخستین کنفرانس توریسم در این کشور گردآمده اند ، توضیح می دهند که این کشوردر دو شهر سمرقند و بخارا و همچنین خیره و البته سایر مناطق ازبکستان توانایی قابل عنایتی برای جذب سرمایه دارند .

به گزارش ساعت 24 ، مقامهای ازبکستان به سرمایه گذاری در زمینه فعالیت های سرگرمی ، پارک ها با وسایل بازی ، روستاها ، تله اسکی ، مناطق توریستی ، پرواز با بالن نیاز دارد .

نکته جذاب در این همایش سه روزه این است که سمرقند و بخارا از شهرهای نام آشنای تاریخی که برای ایرانیان یاد آوراشعار حافظ و رودکی است ، بارها به عنوان مناطق تاریخی جذاب برای سرمایه گذاری معرفی می شود .

در دومین نشست روز اول ، در مورد سرمایه گذاری در زمینه سرگرمی و تدارکات صنعت توریسم ، پارک ها با وسایل بازی و سرگرمی ، روستاهای قومی ، تله اسکی ، مناطق توریستی ، پرواز با بالن .... بحث می شود .

در ابتدای مراسم ، مدیر برنامه AKkulov A ، معاون رئیس کمیسیون دولتی جمهوری ازبکستان برای توسعه توریسم (SCTD) و همچنین Bada s مشاور خارجی رئیس کمیسیون دولتی جمهوری ازبکستان برای توسعه توریسم (SCTD)گفتگو را مدیریت می کنند .

همچنین پیشنهادهایی برای سرمایه گذاری به شرح ذیل ارائه می شود:

1-نماینده منطقه آزاد تجاری Charvak درباره توانایی بالقوه توریسم در منطقه تاشکند و منطقه آزاد توریسم د رCharvakصحبت می کند

2- Bortirzhon Nurullaevn معاون فرماندار منطقه سمرقند برای توسعه توریسم ، در باره توانایی بالقوه توریسم در منطقه سمرقند ، منطقه توریستی شهر سمرقند صحبت می کند .

3-Temur Davelto معاون فرماندار منطقه Khorezmبرای توسعه توریسم ، در باره توانایی بالقوه این منطقه به عنوان منطقه توریستی و کانال Shavat توضیح می دهد .

4-معاون فرماندار منطقه Surkhandary سرمایه گذاری و گردشگری ، در باره توانایی بالقوه این منطقه و منطقه کوچک توریستی Sariosiyo، Baysun وSherabadتوضیح می دهد .

5-Jenus Rocca نماینده شرکت پی جی آی از اسپانیا در مورد برنامه داخلی بلند مدت مناطق توریستی ازبکستان و برنامه های اصلی استراتژی توضیح می دهد .

6-kemal Mustafa Helavaci عضو هیئت مدیره خط هوایی ترکیه )پگسس، Pagasus) در مورد نقش مراکز کم هزینه در توسعه صنعت توریسم ، همچنین در باره فرصت ها و پیشنهادها یی برای منطقه آسیای مرکزی مطرح می کند .

7-Fadi Asli رئیس و مدیر عامل کانال جورجیا در زمینه توریسم در ازبکستان صحبت می کند و کانال جورجیا را معرفی می کند .

8- در باره توسعه حمل و نقل بوسیله راه آهن در جمهوری ازبکستان پیشنهاد ها و فرصت ها بوسیله نماینده JSC،uzbekistan Temir Yollari مطرح می شود .

9-کارمند مسئول در کمیسیون دولتی جمهوری ازبکستان برای توسعه توریسم ، در باره تله اسکی و کابل ها ، روستاهای قومی ، پارک با وسایل بازی و سرگرمی و همچنین خدمات پرواز با بالن در ازبکستان توضیح می دهد .

در انتهای مراسم نیز پرسش و پاسخ به زبان انگلیسی و روسی انجام می شود.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها