رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 404027

در دومین روز از همایش بین المللی توریسم در ازبکستان

حالا نوبت چانه زنی برای جذب سرمایه گذاری است

ساعت 24-دومین روز از از نخستین کنفرانس بین اللملی جذب سرمایه درتاشکند ، صبح امروز سه شنبه درحالی شروع به کار کرد که آن شور و شوق دیروز را نداشت .

توریسم
حالا دیگر گروه های سرمایه گذاری در یک سالن بزرگ در حال چانه زنی هستند تا به جایی برسند و سرمایه ای بیاید و کاری شروع شود . در حالی که یک گروه از مدیران ارشد دولت ازبکستان بر کل فعالیت های همایش نظارت دارند و معلوم است که برنامه ریزی شده است تا این کشور با سرعت دست کم به یک کشور نزدیک به کشورهای جذاب برای جذب گردشگر و سرمایه گذار تبدیل شود از طرف دیگر مدیران استانی نیز کار خود را با جدیت انجام می دهند.

مقام های محلی و محققان سرمایه گذاری از شهرها واستان های جذاب ازبکستان امیدوارانه در این همایش جدای از بحث های ملی و کلی برای استان خود سرمایه گذار خارجی یا حتی سرمایه گذار از درون سرزمین جذب کنند. آنها در گفتگو با رسانه ها تلاش می کنند توانایی های استان خود را به رخ بکشند ، برخی امتیازهایی که این استان ها می دهند ، دادن زمین با اجاره های طولانی ارزان قیمت ، حذف و کاهش مالیات به میزانی که سرمایه بیاید ، گرفتن امتیاز از بانک های استانی برای سرمایه گذاران و آماده سازی برخی امکانات زیر بنایی از از امتیازهایی است که وعده داده می شود .

برخی از محققان جذب توریسم با اشاره به توانایی های خاص استانی از اینکه این همایش راهی برای گفت و گو با سرمایه گذاران بین اللملی است ، خرسندند .مقام های دولتی به اضافه تکنو کرات های متخصص در تعریف فعالیت سرمایه گذاری در روز نخست و در صبح امروزسه شنبه و در دومین روز از کنفرانس همه طرح هایی که آماده شده اند را در سالن های جداگانه برای حاضران تشریح می کنند .

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها