رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 408891

فروش و نصب تلویزیون شهری

رپورتاژ / شرکت نما رنتر با توجه به استفاده ارگانها و مجموعه ها از تلویزیون های بزرگ LED جهت معرفی بهتر، اطلاع رسانی و تبلیغات موثر مجموعه تحت پوشش، آمادگی ارائه محصولات و خدمات ذیل را دارا می باشد:

1. فروش تلویزیون بزرگ شهری

2. نصب و راه اندازی تلویزیون شهری و LED

3. اجاره تلویزیون شهری

4. خدمات نگهداری و راه اندازی تلویزیون های بزرگ شهری

5. خدمات تولید محتوا و اپراتوری تلویزیون های شهری

6. تولید انواع بیلبورد و سازه های مبلمان شهری

تلویزیون شهری چیست؟

تلویزیون شهری نمایشگری هوشمند است که دیود های نورانی (LED) آن را تشکیل می دهند . بیشترین کاربرد تلویزیون شهری هوشمند در فضای بیرون از سالن است . میادین شهر و مجتمع های تجاری شهری , سردر سازمانهای دولتی ,خصوصی , پارک ها , دانشگاه ها و غیره بهترین فضاهای استفاده از تلویزیون های شهری است.

انواع تلویزیون شهری

تلویزیون شهری به دو نوع تلویزیون شهری داخل سالن و تلویزین شهری فضای باز تقسیم می گردد.

تلویزیون شهری فضای باز (outdoor)

تلویزیون شهری فضای باز در فضاهای باز و بیرون مثل اتوبان ها، پارک ها، بزرگراه ها، چهارراه ها و … نصب می شود و این نوع تلویزیون شهزی ضد آب، تا حدودی ضد ضربه، و به علت آفتاب گیر روی هر پیکسل در نور آفتاب به راحتی تصویر را نمایش می دهد.

معلولا تلویزیون های شهری فضای باز دارای قدرت بیشتری هستند و قیمت آنها از تلویزیون های شهری داخل سالن بسیار بیشتر است.

تلویزیون شهری داخل سالن(indoor)

تلویزیون های شهری داخل سالن در فضای بسته مانند تالارها، پاساژها، سالن های آمفی تئاتر، سالن های کنسرت، کنفرانس و … استفاده می شود، و این نوع تلویزون ها ضد آب نیستند، شدت نور کمتری دارند، در اغلب اوقات فاقد آفتاب گیرند.

تلویزیون شهری داخل سالن جهت استفاده در همایش ها و نمایشگاه می باشدکه جهت نمایش تیزرهای تبلیغاتی شرکت ها یا سن استیج ها قابل استفاده است.

گروه درب های اتوماتیک ماندگار با بیش از 20 سال سابقه ، در زمینه اجرای دربهای اتوماتیک شیشه ای ، دربهای اتوماتیک کرکره ای صنعتی و فروشگاهی، دربهای سریع بالا رونده ، درب اتوماتیک پارکینگ ، تجهیزات حمل و بارگیری ، انواع مختلف دربهای اتوماتیک پارکینگی ، راه بند ، سیستمهای حفاظتی و مدار بسته فعال می باشد.

با توجه به شرایط اقتصادی کشور عزیزمان ایران ، پرسنل فنی و مدیران گروه دربهای اتوماتیک ماندگار را بر آن داشت تا با بهره گیری از تجربیات سالیان اخیر خود و آموزه های خود در زمینه مدیریت استراتژیک ، اقدام به طراحی و تولید اولین برند ایرانی دربهای اتوماتیک شیشه ای و بیمارستانی از بهترین و مرغوبترین مواد اولیه با نام تجاری ( M I G ) - Mandegar Industrial Group با 4 سال گارانتی تعویض قطعات، نماید .

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها