رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 415539

پارکهای آبی ترکیه در تور استانبول

رپورتاژ / همه این ها می توانند بخشی از استانبول گردی شما باشند؛ اما امروز می خواهیم در استانبول به سراغ تفریح دیگری برویم. راه پارک های آبی شهر را در پیش می گیریم و می خواهیم پارک های آبی استانبول را بشناسیم، ببینیم امکانات هر یک چگونه است و برای تفریح در هر کدام، چه هزینه ای انتظار ما را می کشد.

بسیاری با تور استانبول به استانبول می روند تا ایاصوفیه زیبا و معماری چشمنوازش را از نزدیک ببینند. سری به کاخ های باشکوه عثمانی اش بزنند و در کوچه و پس کوچه های باصفایش، شور و هیجان زندگی شبانه را لمس کنند. به دل بازارهای سنتی بروند و دقایقی را در کافه های آن بگذرانند. لحظه های خوشمزه ای که مثالش را در هیچ نقطه کره زمین تجربه نخواهند کرد، باقلوای خوشمزه و قهوه ترک اصل.

همه این ها می توانند بخشی از استانبول گردی شما باشند؛ اما امروز می خواهیم در استانبول به سراغ تفریح دیگری برویم. راه پارک های آبی شهر را در پیش می گیریم و می خواهیم پارک های آبی استانبول را بشناسیم، ببینیم امکانات هر یک چگونه است و برای تفریح در هر کدام، چه هزینه ای انتظار ما را می کشد.

پارک آبی آکوا مارین Aqua Marine

یکی از وسیعترین پارکهای آبی استانبول آکوا مارین در منطقه بویوک چکمجه می‌باشد.این پارک آبی در حدود 3000 نفر گنجایش دارد.این پارک آبی روباز می‌باشد به همین دلیل فقط درفصل بهار و تابستان فعالیت دارد.برای رفتن به این پارک آبی میتوانید از سرویس‌های رایگان که در مکان و زمان مقرر هستند استفاده کنید.برای اطلاع از این سرویس‌ها میتوانید با آکوا مارین تماس بگیرید.

از جمله تفریحات موجود در پارک آبی آکوا مارین:

بازی‌های دریایی

استخر کودکان

انیمیشن

رفتینگ

استخر المپیک

استخر موج

چاله سیاه

کامیکازه

سرسره‌ی بلند

ساعت کاری این پارک از 9 صبح تا 19 می‌باشد.بهترین تایم برای بازدید 3 تا 6 می‌باشد.پارک آبی آکوا مارین در سایت Trip Advisor امتیاز 3.5 را به خود اختصاص داده‌ است که نسبت به پارک آبی دلفین امتیاز بیشتری است پس میتوان گفت بهتره...

تنوع وسایل بازی،سطح هیجان،کیفیت وسایل بازی و سطح هزینه در این پارک متوسط می‌باشد.

پارک آبی مارین برای کودکان،بزرگسالان و خانواده‌ها مناسب است.این پارک رزرو آنلاین ندارد و فقط باید حضوری بلیط خریداری کنید.

هزینه ورود این پارک برای بزرگسالان حدود 50 لیر و برای کودکان 5 تا 12 سال حدود 25 لیر می‌باشد.بیشتر بخوانید: در سفر به استانبول کجاها برویم؟

پارک آبی دلفین

پارک آبی دلفین استانبول به عنوان بزرگترین پارک آبی این شهر شناخته می‌شود و ساخت آن به سال ۲۰۰۱ بازمی‌گردد. هنگامی که وارد این پارک عظیم می‌شوید متوجه سرسره‌های مختلف و هیجان انگیز می‌شوید که شاید پیشتر مانند آن را جایی ندیده باشید.
حتما بخوانید: معرفی تفریحات شبانه استانبول

از معروف‌ترین سرسره‌های این پارک می‌توان به سرسره شاه کبرا، سرسره‌های جدید کودکان، سقوط آزاد، سرسره‌های آنوکاندای آبی و مشکی، سونامی و… اشاره کرد. در کنار سرسره‌ها، استخرهایی وجود دارند که هریک کاربرد خاصی دارند که می‌توان به استخر کودکان، استخر خانواده، لنگرگاه، استخر کودک، استخر موج و استخر بزرگ اشاره نمود.
حتما بخوانید: استخر و پارک های آبی وان ترکیه

صبر کنید، امکانات این پارک تنها به موارد گفته شده محدود نمی‌شود و باید از زمین والیبال ساحلی، شنا در کنار دلفین‌ها، زمین تنیس، زمین واترپولو نام برد. سازندگان این پارک آنقدر تفریحات برای شما تدارک دیده‌اند که بعید است به این زودی‌ها از آن خسته شوید.

اما چگونه به پارک آبی دلفین استانبول برویم؟ سرویس‌های رایگانی از ایستگاه‌های مهم و مراکز شهر مانند میدان تکسیم، فاتح و… وجود دارد که در ساعات مشخص شما را به پارک آبی دلفین می‌رسانند.

پارک آبی آنتالیا

یکی از تفریحات مورد علاقه بسیاری از مسافران استفاده از پارک های آبی می باشد. در پارک های آبی انواع سرگرمی هایی برای تفریح فراهم می باشد. دریا تور در این مقاله می خواهد مسافران و خوانندگان خود را با چند نمونه از پارک های آبی شهر آنتالیا در کشور ترکیه آشنا کند.

پارک آبی آکوا

این پارک بزرگ ترین پارک آبی ترکیه می باشد. مکان پارک در جنوب غربی آنتالیا و در ساحل دریای مدیترانه می باشد. در این پارک آبی امکاناتی همچون استخرهای مخصوص سنین گوناگون، موسیقی و مسابقات تفریحی و رستوران و کافی شاپ و فروشگاه لوازم ورزشی و سرزمین دلفین ها و … تعبیه شده است.

هزینه این پارک در ایم مختلف سال متفاوت می باشد.

آدرس : ترکیه، آنتالیا، لارا، خیابان مورادپاسا، پارک آبی آکوا.

پارک آبی ریکسوس پرمیوم تروی

مکان پارک آبی ریکسوس پرمیوم در منطقه بلک واقع در 40 کیلومتری شرق شهر آنتالیا می باشد. قسمت های این پارک شامل: برج تروجان، گیت اصلی ،سرسره، آبشار، وسایل بازی، سرزمین دلفین ها و … می باشند.

هزینه این پارک نسبت به پارک آبی آکوا کمتر می باشد.

آدرس: ترکیه، آنتالیا، بلک، پارک آبی ریکسوس.

پارک آبی ددمان

پارک آبی ددمان در منطقه لارا قرار دارد. قسمت های مختلف پارک شامل: ۳۲ سرسره، رودخانه، فضای سبز زیبا، رستوران و … اشاره کرد.

آدرس: ترکیه، آنتالیا، مورادپاشا، پارک آبی ددمان.

پارک آبی بدروم

بدروم یکی از شهرهای تفریحی کشور ترکیه است که سالانه گردشگران زیادی را به خود جذب می کند. در این شهر تفریحات هیجان انگیز زیادی وجود دارد که جهانگردان را حسابی سرگرم می کند. یکی از مکان های تفریحی بزرگ این شهر پارک آبی بدروم بوده که از محبوبیت بالایی میان توریست ها و اهالی بومی برخوردار است. در این شهر 2 پارک آبی وجود دارد که یکی از آن ها کوچکتر است و دیگری مساحت بیشتری دارد. پارک آبی بدروم با مساحتی حدود 65 هزار متر مربع بزرگ ترین پارک آبی ترکیه به حساب می آید. پارک آبی بدروم که به نام پارک آبی ددمان نیز شهرت دارد، در سال 1999 میلادی افتتاح گشت و فعالیت خود را آغاز کردو در همان سال های اولیه با استقبال خوبی همراه شد، این دهکده آبی امروزه یکی از معروف ترین مکان های تفریحی این شهر محسوب می شود. در مورد تور استانبول و جاذبه هایش موارد بیشتری در سایت قابل دیدن است.

پارک آبی همواره جزء مجموعه تفریحاتی است که اطراف آن رستوران ها، کافه ها، مراکز خرید و شهربازی ها قرار دارند که این مجموعه را تکمیل می کنند. موقعیت این مجموعه در جنوب غربی ترکیه و در منطقه موقلا واقع شده است. دسترسی به پارک آبی ددمان به وسیله اتوبوس های مخصوص این پارک و یا تاکسی ها صورت می گیرد و گردشگران تور بدروم از این طریق می توانند به این مکان بروند. پارک آبی بدروم دارای 23 سرسره با اندازه ها و شکل های مختلف است که از میان آن ها می توان به سرسره غول پیکر، تیوپ آبی، تیوب کامیکازی، گودال بزرگ، تیوب اسپیرو، سرسره دوقلوی چرخان، سرسره کوچک، رودخانه وحشی و سرسره چندگانه اشاره کرد. گردشگران تور ترکیه می توانند در پارک آبی ددمان با این سرسره های مهیج و شورانگیز اوقات فراغت خوشی را پشت سر بگذارند.


همچنین رودخانه خروشان و سرعتی، سقوط به دریاچه، موج های مصنوعی نیز در این مجموعه وجود دارند که جزو هیجان انگیزترین وسایل این پارک می باشند. رودخانه پارک آبی بدروم حدود 350 متر می باشد. علاوه بر سرسره های مهیج، گردشگران تور بدروم می توانند در تونل وحشت پارک آبی بدروم نیز لحظات پرهیجانی را سپری کنند. همچنین در این پارک آبی یک باغ برای کودکان وجود دارد که آن ها می توانند در این بخش با کودکان هم سن و سال خود به بازی و تفریح بپردازند.

استخرهای مختلف با عمق های متنوعی در پارک آبی بدروم وجود دارد که برای تمام رده های سنی مناسب هستند و می توان از شنا کردن درون آبی شفاف و زلال لذت برد. پارک آبی بدروم به دلیل روباز بودن، در فصل تابستان مورد استقبال چشمگیری قرار می گیرد و گاهی اوقات بسیار شلوغ می باشد. برای گرفتن بلیط می توانید از چند روز قبل از طریق هتل اقدام به رزرو بلیط کرده تا برای دریافت آن با مشکل مواجه نشوید و یا به اتمام نرسند. این پارک برای مسافران تور بدروم یکی از مکان های مناسب برای گذراندن ساعاتی خاطره انگیر و به یاد ماندنی می باشد که تمامی افراد با هر رده سنی می توانند لحظات خوشی را در آن سپری کنند.

در پارک آبی بدروم فضای سبز بسیار زیبایی طراحی شده که جلوه ی چشم نوازی را به آن بخشیده است. افرادی که به آرامش و استراحت کردن علاقه دارند می توانند کنار ساحل مصنوعی و اطراف استخر اوقات فراغت خود را سپری کنند و لحظات خوشی را سپری کنند. شما گردشگران تور بدروم برای استفاده از امکانات و تفریحات مهیجی که در این پارک آبی وجود دارد، حدود 38 دلار باید هزینه کنید.

در پارک آبی بدروم تعدادی رستوران و کافی شاپ نیز وجود دارد که منوی غذایی متنوع آن سبب محبوبیت این رستوران ها نزد گردشگران تور بدروم شده است. امکانات خوب دیگری نظیر: دستگاه ATM و کابین های مخصوص دوش گرفتن، خدمات پزشکی و امکانات بازی شطرنج نیز در پارک آبی بدروم قرار دارد. مسافرانی که تمایل دارند تا به صورت انفرادی به این پارک آبی بروند، می توانند از تاکسی های موجود در سطح شهر استفاده کنند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها