رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 419861

با اپلیکیشن AnySticker، استیکرهای اختصاصی خود را در اینستاگرام داشته باشید!

ساعت24-اینستاگرام که این روزها یکی از شبکه های اجتماعی پر طرفدار است، برنامه های تکمیلی و مکمل زیادی دارد که می تواند محدودیت ها آن را برطرف کند یا عملکرد این شبکه را بهبود ببخشد.

کاربرانی که فعالیت زیادی در اینستاگرام دارند اغلب به دنبال چیزهای جدیدی در این شبکه هستند. برای مثال کاربرانی که مدام استوری می گذارند و لحظات خود را در اینستاگرام به اشتراک می گذارند، همیشه به دنبال استیکرهایی متناسب با حال و هوای استوری خود می گردند. در این مطلب سعی داریم تا یک اپلیکیشن جذاب برای ساخت استیکرهای کاربردی و اختصاصی برای اینستاگرام معرفی کنیم. امیدواریم که این اپلیکیشن مورد توجه کاربران اینستاگرام قرار گیرد.

اپلیکیشن AnySticker در واقع یک اپلیکیشن برای ساخت استیکرهای جدید در اینستاگرام بوده و در سیستم عامل های اندروید و iOS قابل نصب و استفاده خواهد بود. در واقع شما می توانید به کمک این اپلیکیشن عناصر کوچک و بزرگی با ترکیب متن و عکس ها را به صورت استیکر بسازید. در نتیجه شما می توانید با حال و هوای هر استوری، استیکر مربوط و مرتبط به آن استوری را بسازید و در استوری خود در اینستاگرام از آن بهره ببرید.

کارایی و عملکرد این اپلیکیشن بسیار ساده خواهد بود و راهی عالی برای ایجاد استیکرهای استوری است. در واقع شما می توانید در استوری ها از استیکرها اختصاصی و مخصوص به خودتان استفاده نمایید و تمام موارد مربوط به استیکر را شخصی سازی کنید. این اپلیکیشن به صورت رایگان ارائه شده است. شما می توانید برچسب ها و استیکرهای خود را در اینستاگرام ذخیره کنید و هر بار از آنها استفاده نمایید. همچنین می توانید هربار استیکر جدیدی را به لیست خود اضافه کنید. این اپلیکیشن در فروشگاه گوگل و اپل در دسترس کاربران قرار گرفته و کاربران اینستاگرام می توانند از خدمات AnySticker بهره مند شوند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها