رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 422734

تفریحات آبی کیش در تور کیش

رپورتاژ آگهی / کلوپ های دریایی متفاوتی در کیش خدمات مربوط به تفریحات آبی را ارایه می دهند. هزینه هایی که در این مطلب آورده ایم کاملا تخمینی هستنند و ممکن است کیفیت و قیمت کلوپ های مختلف با هم متفاوت باشد.

dir="RTL">در ایام اوج سفر ممکن است این قیمت ها افزایش چشمگیری داشته باشند و در ایام کم شدن سفرها به کیش کاهش پیدا کنند.

برای کاهش هزینه ها می توانید از بن های تخفیف هتل ها و آژانس های خدمات مسافرتی استفاده کنید و حتا تا ۷۰ درصد تخفیف بگیرید.

برای تهیه بلیت این تفریحات می توانید به کلوپ های دریایی جزیره مراجعه و یا از طریق هتل ها و آژانس های مسافرتی یا نمایندگی های فروش اقدام کنید.

ساعات کار کلوپ های دریایی معمولا ۱۰:۰۰ تا ۱۷:۰۰ است؛ اما این زمان بسته به شرایط ممکن است تغییر کند و افزایش یا کاهش یابد.

شرایط آب و هوایی تاثیر مسقیمی بر ارایه یا عدم ارایه خدمات تفریحی توسط کلوپ ها دارد و آنها می توانند جهت حفظ امنیت مسافران از ارایه خدمات امتناع کنند.

پیشنهاد ما به شما این است که یک تا یک و نیم روز را برای تفریحات آبی خود در نظر بگیرید.

به همراه تفریحات آبی سرویس عکسبرداری نیز ارایه می شود که با پرداخت هزینه ای برابر ۳۰ تا ۵۰ هزارتومان لحظات خوش تان را ثبت می کنند.

تفریحات آبی معمولا با لباس های مخصوص ارایه می شوند تا از خیس شدن لباس تان جلوگیری شود. استفاده از جلیقه نجات به هنگام استفاده از تفریحات آبی ضروری است.

۱- غواصی

چه چیزی بهتر از آنکه بتوانید به اعماق آب های خلیج فارس بروید و در کنار ماهی های رنگارنگ و آبزیان دیگر به گشت و گذار بپردازید؟ اگر به دنبال چنین فرصتی هستید حتما به کیش سر بزنید. پوشش مرجانی جزیره در سواحل شرقی آن از جمله جذابیت های کیش هستند که وسوسه غواصی را به جان افراد می اندازند. از دیگر فعالیت هایی که در کنار غواصی مطرح می شوند، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

اسنورکلینگ: غواصی سطحی که به وسیله ماسک غواصی، یک لوله تنفسی و باله‌های غواصی صورت می گیرد.

نایت دایو: غواصی در شب که جلوه ای تازه از دنیای زیر آب را به شما می نمایاند.

عکاسی ماکرو: نوعی عکاسی از نمای نزدیک و معمولا از سوژه‌های کوچک است.

هزینه غواصی: ۷۵۰۰۰ تومان

مدت زمان: ۴۰ دقیقه آموزش، ۲۰ دقیقه در آب

شرایط و قوانین غواصی در جزیره کیش

برای غواصی نیازی نیست شنا بلد باشید.

در صورت ابتلا به بیماری قلبی، فشار خون و آسیب های ستون فقرات حتما مسوول مربوط را آگاه سازید.

باید به دقت به آموزش های مربی غواصی توجه و آنها را در زمان معین رعایت کنید تا امنیت بیشتری داشته باشید.

تمامی تجهیزات غواصی در کلوپ های دریایی به شما ارایه می شود.

ارایه خدمات غواصی تفریحی برای خانم ها و آقایان به صورت جداگانه صورت می گیرد.

2- جت اسکی

اگر به دنبال گشت و گذار در آب با سرعت و هیجان بالا هستید حتما جت اسکی را در فهرست تفریحات خود در کیش قرار دهید. این وسیله لحظات هیجان انگیزی را برای شما خلق می کند و ظرفیت آن نهایتا دو نفر است.

هزینه: ۵۰۰۰۰ تومان

مدت زمان: ۱۵ دقیقه

شرایط و قوانین استفاده از جت اسکی در جزیره کیش

افراد سنگین وزن بایستی به تنهایی از جت اسکی استفاده کنند. البته با کرایه جت اسکی با موتور قوی تر امکان استفاده دو نفره نیز وجود دارد.

باید به دقت به آموزش های مربی کلوپ دریایی توجه و آنها را در زمان استفاده رعایت کنید تا امنیت بیشتری داشته باشید.

جت اسکی را فقط در محدوده و سرعت های مشخص شده توسط کلوپ هدایت کنید و به محدوده دیگر کلوپ ها و شناورها وارد نشوید.

انجام هر گونه مانور آکروباتیک و خطرناک از جمله دور درجا زدن ممنوع است.

رعایت فاصله ۱۰۰ متری با هرگونه شناور و اسکله و مانع، در جهت جلوگیری از بروز حادثه و برخورد الزامی است.

در هنگام دور و نزدیک شدن به ساحل و در زمان دور زدن از سرعت خود بکاهید. دور زدن با سرعت زیاد باعث از دست رفتن تعادل سرنشینِ همراه و واژگونی دستگاه می شود.

در هنگام چپ و واژگون شدن جت اسکی دست خود را از دسته فرمان جدا کنید و اجازه دهید تا جت اسکی به صورت خودکار به حالت اولیه بازگردد. در صورت رها نکردن دسته فرمان جت اسکی، آب به داخل موتور جت اسکی وارد می شود.

در صورت مشاهده ناگهانی هرگونه شناور یا مانع، دست خود از روی گاز بردارید و فرمان جت اسکی را کاملا به یک سمت بچرخانید. در این شرایط باید توجه داشته باشید که گاز را با ترمز اشتباه نگیرید. در این صورت جت خود را با تمام قدرت به شناور مقابل خود می کوبید و باعث بروز حادثه بسیار ناگوار می شوید.

استفاده از جلیقه نجات و کلاه ایمنی در هنگام استفاده از جت اسکی الزامی است.

۳- اسکی روی آب

اسکی روی آب نوعی ورزش و تفریح آبی است. افراد اسکی مخصوص به پا می کنند و با سرعتی در حدود ۳۰ کیلومتر بر ساعت روی آب کشیده می شوند. نخستین سایت اسکی روی آب خاورمیانه در جزیره کیش قرار دارد و این تفریح را به دو صورت می توانید تجربه کنید:

معمول ترین اسکی روی آب، اتصال اسکی به قایق موتوری و کشیده شدن به وسیله نیروی آن است.

هزینه: ۶۰۰۰۰ تومان

مدت زمان: ۲۰ دقیقه

4-کِیبل اسکی

در این روش شخص اسکی کننده با قایق های موتوری کشیده نمی شود. در این روش افراد کابلی را در دست می گیرند که به نوک برج دریایی متصل است و با حرکتِ قلابِ متصل به کابل بین دو برج، به حرکت در می آیند. از پاراگلایدر نیز برای این نوع اسکی روی آب استفاده می کنند. کیبل اسکی کیش دارای طول ۸۶۰ متر و عرض ۱۶۰ متر و پنج برج است و لقب بزرگترین کیبل اسکی جهان را یدک می کشد. این مجموعه امکان سرویس دهی به ۱۲ نفر به صورت همزمان و با سرعت ۲۸ تا ۶۲ کیلومتر در ساعت را دارد. این مرکز تفریحی در کنار اسکله تفریحی بزرگ کیش و پلاژ آقایان واقع شده است.

هزینه: ۴۵۰۰۰ تومان

مدت زمان: ۶۰ دقیقه

۴- نخستین پارک آبی روباز ایران

اگر از طرفداران پارک های آبی هستید و دوست دارید متفاوت ترین آنها را در ایران تجربه کنید، سری به تم پارک آبی اوشن بزنید و به لذت سقوط از برج ها و سرسره ها دست یابید. این پارک آبی نخستین پارک آبی روباز ایران است و لحظات متفاوتی را برای تان خلق می کند.

هزینه: ۱۱۵۰۰۰ تومان

ساعات استفاده: آقایان، روزهای زوج ۱۰:۰۰ تا ۱۶:۰۰ و جمعه ها ۹:۰۰ تا ۱۶:۰۰

بانوان، روزهای فرد ۱۰:۰۰ تا ۱۶:۰۰ و پنج شنبه ها ۰۹:۰۰ تا ۱۶

برنامه ویژه ایام نوروز ۱۳۹۷ از ۲۴ اسفند تا ۱۷ فروردین: ارایه خدمات در دو سانس ۰۹:۰۰ تا ۱۶:۰۰ و ۱۷:۰۰ تا ۲۳:۳۰

۵- شناور آکواریوم

تا به حال به این فکر کرده اید که سوار بر زیردریایی شوید و به اعماق آب بروید و به تماشای آبزیان بنشینید؟ اگر همیشه درباره دنیای زیر آب کنجکاو بوده اید و به دنبال راحت ترین راه برای تماشای آن هستید شناور آکواریوم می تواند پاسخگوی نیاز شما باشد. با این شناور تا عمق سه متری آب می روید و شاهد حرکات آبزیان خواهید بود.

هزینه: ۳۰۰۰۰

زمان استفاده: هر روز ۱۰:۰۰ تا ۱۷:۰۰ هر یک ساعت یک بار

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها