رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 425770

چرا سئو بهترین روش برندسازی اینترنتی و تبلیغات است

رپورتاژ آگهی / چرا کاربران به سایت هایی که با سئو و به صورت ارگانیک در نتایج ظاهر شدند، اهمیت بیشتری می دهند؟ در این مقاله 4 ویژگی اصلی سئو سایت برای کسب و کار شما را بررسی می کنیم.

dir="RTL" style="text-align:right">چرا کاربران به سایت هایی که با سئو و به صورت ارگانیک در نتایج ظاهر شدند، اهمیت بیشتری می دهند؟ در این مقاله 4 ویژگی اصلی سئو سایت برای کسب و کار شما را بررسی می کنیم.

1) سئو همیشگی و رایگان است

رتبه بندی سایت ها در گوگل بر اساس الگوریتم های آن است که سایت ها را بر اساس صلاحیت مرتب می کند. یک بار که شما مقاله ای مفید در سایت منتشر کردید و این مقاله در صفحه اول گوگل قرار گرفت، می توانید از این مقاله ترافیک دائمی به صورت روزانه دریافت کنید.

در این حالت ممکن است ماهانه یا حتی سالانه ترافیک خوبی از همین مقاله منتشر شده بدست آورید بدون این که لازم باشد، هزینه اضافی پرداخت کنید. تنها هزینه ای که در سئو دارید، هزینه مشاوره سئو و هزینه های متخصص سئو است. اما در مقابل اگر بخواهید بدون سئو سایت ترافیک از گوگل بدست آورید، باید به صورت مستقیم به گوگل هزینه پرداخت کنید.

در این حالت به ازای هر کلیکی که کاربران روی لینک سایت شما می کنند و وارد آن می شوند ( اگر صرفا بازدید کننده باشند و هیچ خریدی هم نکنند یا حتی با شما هم تماس نگیرند) باید هزینه ای پرداخت کنید. هزینه تبلیغات کلیکی گوگل با توجه به پرداخت ارزی ماهانه عدد بسیار زیادی می شود، که اگر هم لحظه ای پرداختی شما کم باشد، تبلیغ شما نشان داده نخواهد شد.

2) جذب بازدیدهای بیشتر نسبت به تبلیغات کلیکی گوگل

اگرچه تبلیغات کلیکی گوگل بالاتر از نتایج ارگانیک گوگل نمایش داده می شود، اما 71.33% درصد از کلیک ها روی نتایجی است که در صفحه نتایج به صورت ارگانینک ظاهر شده اند. به خاطر این که کاربران به الگوریتم های گوگل اعتماد بیشتری دارند، تا سایت هایی که صرفا با پرداخت پول و به صورت موقت نمایش داده شده اند.

خود شما به سایتی اعتماد دارید که با سئو اصولی بعد از گذشت چندین ماه تلاش و فعالیت در رتبه های اول گوگل ظاهر شده، یا سایتی که همین امروز و موقتا با پرداخت پول در رتبه اول گوگل نگه داری شده است!

3) جذب ترافیک باکیفیت و بالاتر بودن نرخ تبدیل

سئو و بهینه سازی سایت یکی از روش های بازاریابی درونگرا است، بنابراین با هزینه کمتر نرخ تبدیل بیشتری نسبت به روش های برونگرا خواهید داشت.

اساسا بازاریابی درونگرا تمرکز بیشتری بر مشتری دارد و هدفمند تر است. در مقابل روش های بازاریابی برونگرا مانند تبلیغات در رادیو و تلویزیون هزینه های بیشتری داشته و درصد تبدیل بازدیدکنندگان به مشتری واقعی در این روش ها نیز کمتر است.

سئو سایت دقیقا بازدیدکنندگانی را برای سایت شما می آورد که در جست و جو خدمات و سرویس شما هستند. بنابراین نرخ تبدیل بالایی در این روش بازاریابی خواهید داشت.

4) برندسازی اینترنتی از طریق سئو

یکی از بهترین روش های برندسازی اینترنتی، استفاده از سئو سایت است. تصور کنید که شما در کلمات کلیدی کسب و کارتان در رتبه های اول گوگل قرار دارید. ماهانه صدها یا هزاران بار افراد مختلف با سرچ کلمات کلیدی بیزینس شما، سایت شما را می بینند. بدین ترتیب به راحتی آگاهی از برند شما (Brand awareness) در ذهن مخاطبین هدف شکل می گیرد.

ماندگاری و هزینه این روش را می توانید با روش های مرسوم آفلاین برندسازی مانند تبلیغات در تلویزیون- اجاره بیلبورد ها و... مقایسه کنید.

مطمئنا سئو یکی از بهترین روش های برندسازی آنلاین برای استارت آپ ها و کسب و کارهای جدید می باشد.

سئو سایت را به چه کسی بسپاریم

و اما سئو سایتمان را به چه کسی واگذار کنیم؟ سئو سایت به دو روش کلی انجام پذیر است. سئو کلاه سیاه و سئو کلاه سفید. در روش کلاه سیاه، سئوکاران سعی در فریب گوگل می کنند و شاید در زمان کوتاهی سایت در نتایج گوگل ظاهر شود و رتبه بگیرد( با توجه به هوشمندی گوگل، این روش های متقلبانه دیگر جواب نمی دهند)، اما بلافاصله از نتایج گوگل حذف می شود.

سایتی که به این حالت دچار شود، در اصطلاح سئوکاران می گویند که از طرف گوگل پنالتی ( جریمه ) شده است و برگرداندن دوباره چنین سایتی در گوگل کاری سخت می باشد، به گونه ای که سئودامنه ای که قبلا روی آن کاری انجام نشده است، خیلی بهتر از سئو سایت پنالتی شده است. پس سعی کنید از سئوکارانی استفاده کنید که سابقه خوبی در سئو دارند و نمونه کارهای آن ها نشان دهنده روش سئو آنها باشد.

یکی از این متخصصین حرفه ای علی محمد افشار، سئوکار شرکت علی بابا و جاباما می باشد. کلیدواژه های مربوط به سفر و بلیط مانند بلیط هواپیما، بلیط قطار و بلیط اتوبوس از سخت ترین کلمات کلیدی وب به شمار می آیند که شرکت علی بابا در تمامی این کلیدواژه ها در رتبه 1 می باشد. علی محمد افشار از جمله معدود سئوکارانی است که علاوه بر دانش تخصص سئو، به دلیل تسلط کامل در زبان انگلیسی سئو سایت ها به زبان های انگلیسی را هم انجام می دهد و جز سئوکارانی است که مدرک بین المللی woorank را نیز دارد.

برای مشاوره سئو می توانید به سایت نباتک به آدرس https://www.nabatech.ir مراجعه فرمایید، یا از طریق لینکدین با او در ارتباط باشید.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها