رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 428026

بهترین قیمت تورهای نزدیک ایران

رپورتاژ آگهی - بسیاری از ایرانیان سفر با تور را برای گردش و تفریح خود انتخاب می کنند. با توجه به مقصد سفر قیمت تور متغیر خواهد بود.

dir="RTL" style="text-align:right">در نزدیکی ایران کشورهای مختلفی وجود دارد که برای بازدید از آنها می توان با تور سفر کرد. قیمت تورهایی که مقصد سفرشان ترکیه و دبی است، بسیار مناسب می باشد. قیمت تور را معمولا از روی کیفیت خدماتی که آن تور برای ارائه می دهد، تعیین می کنند. در زیر برخی از تورهای نزدیک به ایران را که با قیمت مناسب انجام می شود را برای شما معرفی می کنیم.

تور ترکیه

اگر می خواهید به کشورهای نزدیک ایران سفر کنید و به دنبال سفر با تور هستید. یکی از کشورهایی که می توانید به آن سفر کنید، ترکیه می باشد. قیمت تور ترکیه نسبت به دیگر کشورهای اروپایی کمتر بوده و سفر مناسب تری را برای شما رقم خواهد زد. در اینجا شما را با کشور ترکیه بهتر آشنا می کنیم تا با اطلاعات بیشتری تور ترکیه را برای سفر خود انتخاب کنید. ترکیه از ناحیه غربیش در قاره آسیا قرار دارد و از قسمت جنوب شرقی در قاره اروپا واقع شده است. پایتخت کشور ترکیه شهر آنکارا می باشد و واحد پول این کشور لیر است. از جمله شهرهای توریستی ترکیه می توان آنتالیا، استانبول، کوش آداسی و بدروم را می توان نام برد. گردشگرانی که با وبزای توریستی با تور ترکیه سفر می کنند اجازه اقامت به مدت سه ماه در شهرهای مختلف ترکیه دارند. قیمت تور با توجه به هزینه هتل انتخابی، کلاس پروازی، هزینه های اقامت و ... متفاوت خواهد بود. ترکیه از نظر اختلاف ساعت با ایران یک ساعت و نیم عقب تر از تهران است.

بهترین زمان برای سفر به ترکیه

در تمامی ایام سال تور ترکیه پر طرفدار بوده و همواره متقاضیان سفر با تور ترکیه زیاد می باشند. پرواز به استانبول در تمامی روزهای سال صورت می گیرد. قیمت تور بستگی به پرواز خواهد داشت. معمولا در پروازهای لحظه آخری قیمت تور ترکیه ارزان تر خواهد بود. در فصل تابستان پرواز به ترکیه به سوی شهرهای آنتالیا، ازمیر و ... به صورت مستقیم انجام می شود. مدت زمان پرواز تور ترکیه تقریبا 2 تا 3 ساعت خواهد بود و این پرواز بیشتر در فرودگاه اصلی این کشور یعنی آتاتورک به زمین می نشیند.

قیمت تور ترکیه و علت انتخاب آن

ترکیه یکی از مقصد های بزرگ گردشگری برای ایرانیان می باشد. همواره شور و اشتیاق در بیشتر ایرانیان برای سفر به ترکیه وجود دارد. یکی از علت انتخاب این کشور به عنوان مقصد سفر قیمت تور ترکیه می باشد که معمولا برای ایرانیان بسیار مناسب رقم خواهد خورد. قیمت تور ترکیه به دلیل نزدیکی آن با ایران بسیار مقرون به صرفه می باشد. از دیگر عواملی که سبب می شود تور ترکیه همواره در بین ایرانیان پرطرفدار باشد، معماری ترکیه، بازدید از زیبای های شهری چون استانبول، بازار ترکیه، جزایر، سواحل و دریاهای این کشور، مراسمات سنتی، شیرینی های سنتی، اماکن تاریخی و بازدید از شهرهای سنتی و تنوع غذایی این کشور می باشد.

قیمت تور دبی

از دیگر تورهایی که در میان ایرانیان با استقبال بسیار خوبی همراه است، تور دبی می باشد. قیمت تور دبی نیز به عوامل مختلفی بستگی دارد. قیمت تور دبی با توجه به امکانات آژانس های مختلف که برای این تور در نظر می گیرند، متفاوت خواهد بود. معمولا در تور دبی می توان از دیدنی های خاطره انگیز این شهر در تور صحرا، تور خور، پارک های آبی، مراکز خرید و فرهنگی و ... بهره برد. برای تعیین قیمت تور دبی باید به خدماتی که آژانس مربوطه ارائه می دهد دقت کرد. کیفیت تور برای مسافران از اهمیت زیادی برخوردار است. لذا قیمت تور وابسته به کیفیت است. از جمله خدماتی که آژانس های مسافرتی برای برگزاری تور دبی ارائه می دهند، می توان به بلیط رفت و برگشت، اخذ ویزا، ترانسفر فرودگاهی، تور لیدر فارسی زبان، انتخاب هتل، و بیمه مسافرتی می باشد. بنابراین محاسبه قیمت تور از روی این خدمات انجام می شود.

جاذبه های گردشگری دبی

شهر دبی از جاذبه های گردشگری بسیار زیادی برخوردار است. این جاذبه ها گردشگران زیادی از نقاط مختلف جهان را به خود جلب کرده است. سالانه ایرانیان زیادی با تور دبی از مکان های دیدنی این شهر دیدن می کنند از مهمترین جاذبه های دبی به برج خلیفه، برج عرب، پارک آبی، ساحل جمیرا، آب نمای دبی، مراکز خرید ممنوع، دبی مارینا آتلانتیس، رستوران های بسیار مدرن و لوکس اشاره کرد. با وجود گرمای بسیار زیاد شهر دبی این شهر پارک های آبی زیادی دارد که گردشگران می توانند به تفریح در آن بپردازند. اما قیمت تور دبی چه موقع ارزان تر خواهد بود؟ شهر دبی از آب و هوای بیابانی استوایی برخوردار است. در ماه های می تا سپتامبر چون دمای هوای دبی بسیار گرم بوده و بارش باران در این شهر صفر می باشد، از میزان گردشگران این شهر کاسته می شود و قیمت تور دبی ارزان تر خواهد بود.

تور اروپا و قیمت آن

از دیگر تورهایی که می توان برای سفر انتخاب کرد، تور اروپا است. قیمت تور اروپا ممکن است نسبت به قیمت تورهای نزدیک به ایران گران تر باشد. کشورهای مدرن و تاریخی اروپا مکان های خوبی برای سفری هیجان انگیز برای ایرانیان خواهند بود. مکان های دیدنی مانند برج ایفل، رم باستان، ونیز ایتالیا برای هر ایرانی از شگفتی بسیار برخوردار است. چون کشورهای اروپایی بسیار به هم نزدیک می باشند و امکانات رفاهی و تشکیلات متنوعی در این کشورها پیدا می شود، گردشگران می توانند با هر بودجه ای که دارند، با تپر اروپا سفر کنند. بنابراین قیمت تور اروپا بسیار متغیر خواهد بود. تورهای ترکیبی اروپا این امکان را فراهم آورده تا گردشگران بتوانند از چند کشور دیدن کنند و قیمت تور ترکیبی نسبت به قیمت جداگانه تورها برای گردشگران کمتر خواهد بود. با ورود به سایت های آژانس های مسافرتی معتبر از جمله سایت ما می توان از تورهای مختلف اروپایی دیدن کرد و قیمت تور اروپا را مشاهده کرده و تور دلخواه را با دانستن قیمت تور انتخاب کرد.

علل انتخاب تور اروپا

در تور اروپا می توان از کشورهای مختلفی چون اسپانیا، ایتالیا، فرانسه و ... بازدید کرد.

  • قاره سبز دارای طبیعتی بکر بوده و برای گردشگران بسیار جذاب خواهد بود.
  • جاذبه های گردشگری زیادی چون برج ایفل، ونیز، کلیسای نوتردام و موزه های مشهور را در تور اروپا می توان دید.

- اروپا از مقاصد تاریخی و بسیار زیبا برای گردشگران لست.

- آب و هوای بسیار عالی اروپا سبب جذب گردشگران و توریست های زیادی می شود.

جاذبه های گردشگری تور اروپا

در تور اروپا جاذبه های بسیاری وجود دارد که سبب می شود، سفری خاص و فوق العاده برای مسافران تور اروپا رقم خورده شود. از جمله جاذبه های که در تور اروپا می توان از آن دیدن کرد می توان به برج ایفل فرانسه، کلوسیوم روم، واتیکان در روم، کلیسای زیبای ساگرادا بارسلونا، باغ گل هلند، کاخ الحمرا اسپانیا، بریتیش میوزیم انگلستان، کلیسای نتردام پاریس، معبد پارتنون یونان، کوه های آلپ، آکروپولیس آتن، دروازه آزادی فرانسه، دهکده هابیت ها ایرلند، استون هنج انگلیس و کاخ کرملین مسکو و ... اشاره کرد.

نکات مهم قبل از سفر با تور اروپا

تور اروپا را می توان در هر زمانی انتخاب کرد. البته برای افرادی که علاقه زیادی به برف بازی و ورزش های زمستانی دارند، می توانند در فصل زمستان با این تور به کشورهایی همچون سوئیس سفر کنند. برای افرادی که تمایل به سفر در فصل بهار را دارند، کشورهای حوزه مدیترانه ایتالیا و اسپانیا محل های مناسبی هستند. قیمت های مربوط به تورهای اروپایی با توجه به هزینه اقامت متغیر خواهد بود. انواع هتل های لوکس برای کسانی که نگرانی از بابت قیمت تور اروپا ندارند، وجود دارد. برای افرادی که می خواهند قیمت این تورها برایشان کمتر رقم بخورد، اقامتگاه های ارزان تر وجود دارد. بنابراین قیمت تور اروپا متناسب با بودجه گردشگران خواهد بود. وسایل نقلیه مختلفی برای سفرهای درون شهری در تور اروپا وجود دارد که اگر می خواهید قیمت تور اروپا برای شما ارزان تمام شود می توانید از این وسایل نقلیه استفاده کنید.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها