رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 433443

بهترین مراکز خرید استانبول در تور استانبول

رپورتاژ آگهی / مرکز خرید فروم یکی از بزرگترین های استانبول است که به راحتی می تواند یک روز شما را به خود اختصاص دهد. وقتی به سراغ فروم استانبول می روید، فضایی برابر با ۴۹۵,۰۰۰ متر مربع در اختیار شماست که ۲۸۶ برند خارجی و ترکی را در خود گنجانده است. اگر از طرفداران درجه یک خرید هستید، دست کم زمانی در حدود ۵ تا ۶ ساعت را برای بازارگردی کنار بگذارید. چرا که برندهای مشهوری همچون مارکس اند اسپنسر، زارا، استرادیواریوس، منگو، آیکیا، سواروفسکی، دکتلون، نایک، آدیداس و ... در انتظار شما هستند.

به یکی از مراکز خرید برجسته و مشهور در استانبول می توان به مرکز خرید کانیون استانبول Kanyon) Istanbul) اشاره کرد. در این مرکز خرید می توانید تجربه یک خرید خوب، هیجانی به یاد ماندنی و طعم یک غذای خوشمزه ترکی را یک جا با هم داشته باشید. می توانید با قیمت های مناسبی از بهترین مارک ها خرید کنید، اگر می خواهید خرید معقولانه و ارزان تری داشته باشید، ختما به این مرکز خرید ارزان بروید. کانیون ۴ طبقه داشته و در لیست مراکز خرید محبوب استانبول ترکیه قرار می گیرد.

مرکز خرید کانیون استانبول - Kanyon Istanbul :

ایلنا، به یکی از مراکز خرید برجسته و مشهور در استانبول می توان به مرکز خرید کانیون استانبول Kanyon) Istanbul) اشاره کرد. در این مرکز خرید می توانید تجربه یک خرید خوب، هیجانی به یاد ماندنی و طعم یک غذای خوشمزه ترکی را یک جا با هم داشته باشید. می توانید با قیمت های مناسبی از بهترین مارک ها خرید کنید، اگر می خواهید خرید معقولانه و ارزان تری داشته باشید، ختما به این مرکز خرید ارزان بروید. کانیون ۴ طبقه داشته و در لیست مراکز خرید محبوب استانبول ترکیه قرار می گیرد.

در مرکز خرید کانیون استانبول چه چیزی در انتظار شماست ؟

از امکانات مرکز خرید کانیون می توان به ۹ پرده سینما

مرکز تناسب اندام

۱۶۰ فروشگاه مختلف از برند های معروف ترکی و خارجی

چطور به مرکز خرید کانیون برسیم ؟

برای رسیدن به این مرکز خرید در استانبول و تور استانبول می توانید از مترو استفاده کنید، سوار نزدیک ترین ایستگاه مترو اطراف خود شوید به سمت ایستگاه Levent حرکت کنید و در این ایستگاه از مترو پیاده شوید تا کانیون را ببینید.

مرکز خرید پالادیوم استانبول - Palladium

مرکز خرید پالادیوم را می توان از مراکز خرید جدید استانبول با ۱۹۰ فروشگاه مختلف دانست، در این مرکز خرید می توانید نیاز تمام افراد خانواده را یکجا تامین کنید.

فروشگاه پوشاک بچگانه و کفش بچگانه برند LC Waikiki

انواع پوشاک زنانه از برند های : Benetton، Bershka، Koton، Mango و GAP

انواع پوشاک مردانه از برندهای : Lacoste، Tommy Hilfiger، U.S. Polo

کفش های مردانه و زنانه ترک از فروشگاه Massimo Dutti

فروشگاه عطر و لوازم آرایشی از برند های مشهور : MAC و Yves Rocher

فروشگاه انواع لباس ورزشی از برند های : Adidas و Nike

و ده ها فروشگاه ها در برند ها و مارک های مختلف دیگر....\

استانبول مال

به گزارش سفرباتو؛ استانبول مال یکی از بزرگترین مراکز خرید در ترکیه و خانه‌ی برترین برندهای دنیا و ترکیه‌ای است.

این مرکز خرید در تور ارزان استانبول با ۳۵۰ فروشگاه، فودکورت، شهربازی سرپوشیده، مرکز آثار نمایشی و هنر خیابانی، پویایی مجزایی به نمایش می‌گذارد و به همین دلیل کاربردی‌ترین مرکز خرید با این مضمون است. آدلِر، یکی از گروه‌های سرمایه گذاری اماراتی، یک رستوران سه طبقه با مساحت ۱۰۰۰ متر مربع داخل استانبول مال و برای اولین بار در ترکیه افتتاح کرد. در این رستوران که در دبی و ابوظبی شعبه دارد، تمام غذاهای خاورمیانه سِرو می‌شود.

استانبول مال دارای ۵ دهلیز است که ۳ تا از آنها بزرگ و ۲ تای دیگر کوچک و هر کدام مضامین متفاوتی دارند. این مال با ۸۳ پله برقی و ۴۲ آسانسور، برای بازدیدکنندگانش موقعیت مسیریابی و خرید آسوده را فراهم می‌کند.

استانبول مال که به مضمون تفریحی‌اش شناخته شده، دارای اولین شهربازی سرپوشیده‌ی ترکیه، Moipark است. این شهربازی دارای بازی‌های عظیم و هتل وحشت است که اولین بار کارش را در ترکیه، اروپا و خاورمیانه بر روی زمینی به وسعت ۱۲ هزار متر مربع با هزینه‌ی ۳۶ میلیون دلار آمریکا، آغاز می‌کند.

بخش منحصر به فرد دیگر این مال، ۱۶ سینما با ۳۰۵۰ صندلی است که آن را تبدیل به بزرگترین مجموعه‌ی سینمایی ترکیه می‌کند. استانبول مال که در ۲۳ کیلومتری غرب منطقه‌ی ایکیتلی قرار دارد، دارای نمای خارجی تماشایی‌ و سکوی دید باز با نمای وسیع از خطوط زیبای معماری و برج‌های مرتفع‌اش است. خیابان ایستیکلار، تعبیر معاصر یکی از خیابان‌های تاریخی استانبول، یک خیابان سه بانده و مخصوص عابرپیاده با مغازه و کافه‌های متنوع است که در بخش شرقی مال قرار دارد. از نظر زیبایی شناسی و معماری، استانبول مال از لایه‌های فرهنگی، طراحی، تاریخی، نمادها و موادی الهام گرفته که در طول قرن‌ها تکامل یافته و این شهر را تبدیل به یک کلان شهر منحصر به فرد اوراسیا کرده است.

استانبول مال با مضمون و واحدهای متفاوتی که ارائه می‌دهد، توجهات را به عنوان کاربردی‌ترین مرکز خرید ترکیه به خود جلب می‌کند. در حالی‌که استانبول مال که افتخار دریافت بسیاری از جوایز بین‌المللی(حتی در حین ساخت) را دارد، جایزه‌ی "بهترین پروژه‌ی کاربرد مختلط" و "پروژه‌ی بهترین توسعه‌ی مرکز خرید" را در سال ۲۰۱۱ را دریافت کرده است.

فروم استانبول | Forum Istanbul

مرکز خرید فروم یکی از بزرگترین های استانبول است که به راحتی می تواند یک روز شما را به خود اختصاص دهد. وقتی به سراغ فروم استانبول می روید، فضایی برابر با ۴۹۵,۰۰۰ متر مربع در اختیار شماست که ۲۸۶ برند خارجی و ترکی را در خود گنجانده است. اگر از طرفداران درجه یک خرید هستید، دست کم زمانی در حدود ۵ تا ۶ ساعت را برای بازارگردی کنار بگذارید. چرا که برندهای مشهوری همچون مارکس اند اسپنسر، زارا، استرادیواریوس، منگو، آیکیا، سواروفسکی، دکتلون، نایک، آدیداس و ... در انتظار شما هستند.

البته باید بدانید در فروم استانبول در تور لحظه آخری استانبول تنها خرید سر شما را گرم نمی کند و زمان دارید تا از بزرگترین آکواریوم ترکیه هم بازدید کنید. این آکواریوم که با نام سی لایف استانبول شناخته می شود، تونلی ۸۳ متری دارد که دومین تونل طولانی آکواریومی اروپا محسوب می شود. پس از آن گزینه های جذاب دیگری چون ژوراسیک لند، پیست اسکی روی یخ، سینمای ۵ بعدی تیوکس، بولینگ آتلانتیس، شهربازی های لگولند، فان لب و اختاپوس برای تفریح شما و فرزندان‌تان مناسب اند.

ایستینیه پارک استانبول

ایستینه پارک یکی از بهترین و لوکس ترین مراکز خرید استانبول است که در شمال شهر قرار دارد. این مرکز خرید گرچه به نسبت سایر مراکز خرید معروف استانبول وسعت چندانی ندارد؛ اما دسترسی نسبتا مناسب و تنوع و کیفیت بالای برندها باعث می شود یکی از محبوب ترین ها باشد. در ایستینیه پارک می توانید اغلب برندهای بین المللی و مهم ترکی را بیابید که از آن جمله می توان به شنل، دیور، گوچی، دی اند جی، بربری، آدیداس، اچ اند ام، بنتون و زارا اشاره کرد.

در کنار فروشگاه های جذاب و بزرگ و کوچک، معماری این مرکز خرید در تور استانبول نیز بسیار جذاب و چشمگیر است. با نزدیک شدن به ایستینه پارک، ساختمانی زیبا با سقفی شیشه ای خواهید دید که در اطراف با برندهای غول دنیا احاطه شده است. شاید در نگاه اول تصور می کنید که با ساختمانی ۲ طبقه رو به رو هستید اما وقتی وارد مرکز خرید شوید متوجه خواهید شد که ۲ طبقه دیگر هم در زیر همکف وجود دارد. از جمله سرگرمی های موجود در ایستینه می توان به ۱۲ سالن سینمای آیمکس اشاره کرد که میزبان بهترین فیلم های سینمایی دنیاست.

تور استانبول سفری ارزان و بدون ویزا برای نوروز ۹۸

نوروز زمان بسیار مناسبی برای تفریح و گشت و گذار است و بسیاری از ایرانیان از تعطیلات نوروز برای سفر استفاده می‌کنند و یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری برای ایرانیان در این تعطیلات استانبول است. ترکیه کشوری بسیار زیبا و سرسبز است که در فصل بهار آب و هوای بسیار مطبوع و دل‌پذیری دارد و همان‌طور که می‌دانید یکی از بهترین فصول برای سفر بهار است.

به گزارش ایسنا، علاوه بر مواردی که ذکر شد نوروز در ترکیه و استانبول نیز جشن گرفته می‌شود و این دلیلی دیگر برای انتخاب تور ارزان استانبول برای سفر نوروزی ایرانیان است.

نوروز ۹۸ بهترین زمان خرید در استانبول

اواخر اسفندماه تا هفته اول فروردین‌ماه یکی از بهترین زمان‌ها برای سفر به استانبول است که در این سفر می‌توانید از تخفیف‌های فراوانی و فستیوال‌های نوروزی استانبول استفاده کنید و یک خرید باورنکردنی داشته باشید.

بهترین مراکز خرید استانبول: مرکز خرید جواهیر استانبول, بازار بزرگ استانبول, مرکز خرید فروم استانبول، استانبول مال، مرکز خرید کانیون استانبول، مرکز خرید پالادیوم استانبول، خیابان استقلال و میدان تکسیم و مرکز خرید اولویوم استانبول و بسیاری مراکز خرید دیگر...

بهترین جاذبه‌های گردشگری استانبول در نوروز ۹۸

تور استانبول نوروز ۹۸ فرصت بسیار مناسبی برای گشت و گذار در جاذبه‌های گردشگری کشور ترکیه و شهر استانبول است. استانبول شهری مملو از انواع جاذبه‌های گردشگری و زیبایی‌های طبیعی است. شما اگر علاقه‌مند به آثار تاریخی، طبیعی، مراکز خرید و … هستید در هر صورت به استانبول علاقه‌مند خواهید بود.

از بهترین جاذبه‌های تاریخی استانبول می‌توان به مسجد ایاصوفیه، کاخ توپکاپی، مسجد سلطان احمد، بازار بزرگ استانبول، آب‌انبار باسیلیکا، مسجد سلیمانیه، کاخ دلما باغچه و برج گالاتا را می‌توان نام برد.

زیبایی‌های طبیعی و سرسبزی فوق‌العاده جای‌جای استانبول نیز یکی دیگر از جاذبه‌های مواردی است که گردشگران زیادی را در فصل بهار به خود جذب می‌کند. زیبایی‌های طبیعی استانبول و کشور ترکیه از بهترین و دیدنی‌ترین جاذبه‌های آسیایی است.

هزینه‌های تور استانبول نوروز ۹۸

هزینه‌های تور استانبول شامل هزینه پرواز رفت و برگشت، هزینه بیمه، هزینه اقامت در استانبول، هزینه‌های خورد و خوراک و همچنین هزینه‌های مربوط به خرید علی‌الخصوص هزینه خرید انواع سوغاتی‌های است. در ضمن این سفر مانند برخی سفرهای خارجی دیگر نیازی به ویزا ندارد و نیازی نیست هزینه ویزا بپردازید.

هتل‌های ۲ ستاره چیزی بین ۲۱۰ تا ۳۵۰ تومان، هتل‌های ۳ ستاره ۲۵۰ تا ۴۵۰ تومان، هتل‌های ۴ ستاره ۴۰۰ تا ۵۵۰ تومان و هتل‌های ۵ ستاره ۴۵۰ تا ۷۰۰ تومان هزینه نیاز دارند.

این نکته را فراموش نکنید که جهت رزرو هتل و پرواز برای تورهای نوروز هر چه زودتر اقدام نمائید زیرا هر چه به تاریخ نوروز نزدیک‌تر شویم، قیمت‌ها بیشتر خواهد شد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها