رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 434412

تامین مواد اولیه چالش اصلی در تولید پوشاک/ فعالیت ۱۰ هزار واحد صنفی پوشاک در تهران

ساعت24-رئیس اتحادیه پیراهن دوزان و پیراهن فروشان گفت: کمبود مواد اولیه یکی از چالش‌های اصلی در تولید پوشاک است.

مجتبی درودیان رئیس اتحادیه پیراهن دوزان و پیراهن فروشان درباره بازار پوشاک گفت: کمبود مواد اولیه یکی از چالش‌های اصلی در تولید پوشاک است.

وی با اشاره به اینکه افزایش ۳۰ تا ۴۰ درصدی را در ابتدای سال ۹۷ در این صنف شاهد بوده ایم تصریح کرد: دلیل این امر را می‌توان کمبود مواد اولیه پوشاک عنوان کرد.

درودیان در خصوص پیش بینی بازار پوشاک در سال ۹۸ گفت: اگر تهیه مواد اولیه در بازار پیراهن و پوشاک همانند سال ۹۷ باشد، وضع بازار بدتر ازگذشته خواهد بود، اما اگر تهیه مواد اولیه بهبود یابد بطور قطع قیمت‌ها کاهش می‌یابد.

رئیس اتحادیه پیراهن دوزان و پیراهن فروشان با بیان اینکه تحریم‌ها تاثیری بر بازار پوشاک ندارند اظهار کرد: کمک دولت در تهیه مواد اولیه این صنف، جزء اولویت‌های مهم در مقابله با تحریم های این بخش است.

درودیان یاد آوری کرد: هم اکنون ۱۰ هزار واحد صنفی در تهران مشغول به فعالیت هستند و پیراهن های تولیدی در داخل به کشور‌های حوزه خلیج فارس و عراق صادر می‌شود.

وی در ادامه تهیه نخ دوخت را یکی از مشکلات در این صنف دانست و گفت: امیدواریم که در سال جدید تدابیر مناسبی در جهت بهبود این موضوع صورت گیرد.

به گفته رئیس اتحادیه پیراهن دوزان و پیراهن فروشان، حضور بازرسان اتحادیه، اتاق اصناف و تعزیرات برای نظارت بر عملکرد غرفه داران از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده برای بهبود وضعیت بازار پوشاک است.

درودیان ابراز امیدواری کرد که در سال ۹۸ همکاری مسئولان ذیربط می‌تواند در بهبود و توسعه این صنف تاثیرگذار باشد چرا که اگر این همکاری‌ها بخصوص در حوزه وزارت صنعت، معدن و تجارت صورت پذیرد بطور قطع کمبود‌های این صنف، مرتفع خواهد شد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها