رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 435949

ایمن‌سازی انبار نفت سردار شهید رحیم آنجفی در برابر سیل

ساعت24 -مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه استان مرکزی از ایمن‌سازی انبار نفت سردار شهید رحیم آنجفی در برابر سیل خبر داد و عملکرد کارکنان منطقه در این زمینه را مطلوب ارزیابی کرد.

خبر
به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه استان مرکزی، عبدالله گیتی‌منش همچنین از سوخت‌رسانی بی‌وقفه این منطقه به دیگر مناطق سیل‌زده کشور خبر داد و پایش دستورعمل‌های ستاد شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی درباره مدیریت بحران و آمادگی در برابر وقوع سیل و همچنین بررسی اطلاعیه‌های استانی در نشست‌های مدیریت بحران منطقه را مفید ارزیابی کرد.

وی گفت: در مدت اخیر ۱۳ نشست در ستاد مدیریت بحران استان و سه نشست نیز در سطح منطقه تشکیل شد و توانستیم با پیش‌بینی‌های لازم با توجه به بارندگی‌های شدید، از آب گرفتگی داخل تاسیسات جلوگیری کنیم.

گیتی‌منش به تلاش همه‌جانبه واحدهای ذی‌ربط نیز اشاره کرد و افزود: با لایروبی سیل‌های ضلع غربی و شرقی انبار و ستاد منطقه و همچنین هدایت آب انباشته در کانال‌ها به زمین‌های اطراف و تهیه برخی از تجهیزات مورد نیاز، مسئله سیلاب به‌خوبی مدیریت شد.

وی به سوخت‌رسانی بدون وقفه این منطقه در ایام جاری شدن سیل اشاره و تاکید کرد: خوشبختانه توانستیم در ایام یادشده به دیگر استان‌های سیل‌زده دیگر از جمله لرستان، کرمانشاه، ایلام و خوزستان سوخت‌رسانی کنیم که جا دارد از تلاشگران ناوگان حمل‌ونقل تقدیر و تشکر کرد.

گیتی‌منش تصریح کرد: اعضای کمیته بحران منطقه از این حادثه که یک آزمایش جدی و واقعی بود، ارزیابی خوبی داشتند تا بتوانند نقاط قوت و ضعف منطقه را در مقابل چنین حوادثی شناسایی و تقویت کنند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها