رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 446665

احمدینژاد پس از بدرقه مشایی و بقایی به زندان اوین چه گفت؟+عکس

ساعت24 -احمدی‌نژاد پس از بدرقه مشایی و حمید بقایی تا زندان اوین گفت: نهادهای حکومتی و دستگاه قضایی وظیفه ای جز رفع ظلم ندارند. گوناگون.

محمود احمدی‌نژاد پس از بدرقه مشایی و حمید بقایی تا زندان اوین گفت: نهادهای حکومتی و دستگاه قضایی وظیفه ای جز رفع ظلم ندارند. در همین زندان اوین مطمئن هستم که انسان‌های بی‌گناه زیادی هستند که به آنها ظلم شده است، حالا با انگیزه‌ها و توجیهات گوناگون.

احمدی‌نژاد گفت: اساس و پایه دوام خلقت و دوام جامعه بشری، عدالت است. اصل حکومت، این دم و دستگاه های عریضی که در دنیا ایجاد می‌کنند، قوای گوناگون و سازمان‌های اداری همه برای اجرای عدالت و احقاق حقوق مردم و رفع ظلم است.

به نوشته کانال تلگرامی احمدی‎نژاد، وی افزود: اگر خدای ناکرده اجرای عدالت و رفع ظلم نباشد، نه تنها این‌ها هیچ ارزشی ندارد بلکه وبال است، هم وبال گردن متصدیان و هم وبال گردن ملتی است که این ساختارها و ساز و کارها را می‌خواهند اداره و حقوقش را تامین کنند.

احمدی‌نژاد گفت: خیلی وقت‌ها یک ظلم، درهای رحمت الهی را می‌بندد و اجرای عدالت درهای رحمت الهی را به روی جامعه باز و مشکلات را برطرف می‌کند. خیلی از مواقع ما به دنبال پیدا کردن علت و ریشه مشکلات هستیم ولی من فکر می‌کنم ریشه بسیاری از مشکلاتی که در جای جای کره زمین و جای جای ایران وجود دارد بخاطر ظلمی است که به بندگان خدا می‌شود. نهادهای حکومتی و دستگاه قضایی وظیفه‌ای جز رفع ظلم ندارند. در همین زندان اوین مطمئن هستم که انسان های بی‌گناه زیادی هستند که به آنها ظلم شده است، حالا با انگیزه‌ها و توجیهات گوناگون. امیدوارم با اجرای عدالت درها باز شود، مظلومین از ظلم نجات پیدا کنند، راه ها برای بارش رحمت الهی بر ملت ایران و همه بشریت باز شود و ان شاءالله هر چه زودتر از همگان.. رفع ظلم شود.

وی در پایان گفت: شاید مهمترین و بالاترین مطالبه ای که یک انسان می تواند در سطح اجتماعی داشته باشد، برقراری عدالت و رفع ظلم است چرا که ریشه همه چیز و عامل سازنده، اجرای عدالت است و عامل مخرب بنیانی، ظلم است. به امید روزی که جهان خالی از ظلم و سرشار از عدالت بشود و به امید روزی که ان شاءالله چشم ما به جمال نورانی مولایمان روشن شود و او بشریت را در برپایی عدالت یاری کند.

افتاب
نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها