رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 446820

بی تفاوتی مردم برزیل نسبت به کوپا آمه ریکا پس از آسیب دیدگی نیمار

ساعت24-مردم برزیل پس از آسیب دیدگی ستاره سلسائو نسبت به کوپا آمه ریکا شور و شوقی ندارند و برزیل شبیه به یک کشور میزبان نیست.

به نقل از آس، سائوپائولو، شهری که میزبان دیدار افتتاحیه کوپا آمه ریکا ۲۰۱۹ بین دو تیم برزیل و بولیوی است شور و هیجانی برای قدیمی‌ترین مسابقات ملی ندارد. وضعیت بد اقتصادی پس از تغییر دولت و اختلاف عقیده نسبت به تیم تیته (سرمربی تیم ملی برزیل) شرایط این شهر را نسبت به پنج سال پیش که میزبان جام جهانی بود متفاوت کرده است تا جایی که تنها هفت هوادار از تیم ملی برزیل در مقابل هتل استقبال کردند.

برای جوانان تماشای دوباره بازی نیمار یک شور بود اما این اتفاق به خاطر آسیب دیدگی ستاره برزیلی نخواهد افتاد. در این راستا رودریگو، بازیکن سابق تیم ملی برزیل گفت: برزیل شانس نخست قهرمانی است اما با نیمار راحت تر این اتفاق رخ می‌داد.

با این حال ماریوالدو، هوادار ۴۹ ساله برزیلی نبود ستاره سلسائو را یک امتیاز می‌داند. او در این رابطه اظهار کرد: نبود نیمار باعث می‌شود بازی گروهی تیم بیشتر دیده شود و تمرکز بیشتری روی مسابقات باشد.

سائوپائولو یکی از شهرهای بزرگ سلسائو محسوب می‌شود که دوستداران فوتبال زیادی دارد اما فروش پیراهن تیم ملی در اطراف ورزشگاه مورومبی کم بوده است. با این حال همه بلیت‌های دیدار افتتاحیه (۶۵ هزار) در ژانویه به فروش رفت. برای دو بازی دیگر میزبان برابر ونزوئلا و پرو بلیتی برای فروش باقی نمانده است.

در حالی که کمتر از ۴۸ ساعت به پنجمین میزبانی برزیل در کوپا آمه ریکا باقی مانده است و سلسائو به عنوان بخت نخست قهرمانی یاد می‌شود در بین هواداران دو دستگی وجود دارد. در سرزمین پله، فوتبال همیشه به عنوان عنصری برای فراموش کردن زمان حال است. اکنون بیش از ۱۳ میلیون بیکار در بزرگترین کشور آمریکای جنوبی وجود دارد. شاید حضور نیمار می‌توانست شور و شوق مردم را برای این رقابت‌ها بیدار کند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها