رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 446877

سارا سندرز هم کاخ سفید را ترک میکند

ساعت 24- سارا سندرز که به عنوان سخنگوی کاخ سفید فعالیت دارد و یکی از وفاداران جدی رئیس جمهوری آمریکا به شمار می‌رود، قرار است در پایان ماه جاری میلادی سمتش را ترک کند.

سارا سندرز
div>

به گزارش خبرگزاری رویترز، سارا سندرز در حالی سمت خود به عنوان سخنگوی کاخ سفید را ترک می‌گوید که احتمال دارد به دنبال یک آینده سیاسی در آرکانزاس، ایالت زادگاهش باشد.

سندرز که از روزهای نخست روی کار آمدن دونالد ترامپ با وی در کاخ سفید بوده، به یک شخصیت و چهره ملی بدل شده و جدیدترین فرد در میان مشاوران و مقام‌های ارشد آمریکایی به شمار می‌رود که کاخ سفید را ترک می‌کند.

سندرز ۳۶ ساله که اغلب رفتارهای رسانه‌ها را به سه فرزندش تشبیه می‌کند، رویکرد ترامپ در مواجهه با رسانه‌های خبری را مورد حمایت قرار داده و آنها را "دشمن مردم" می‌خواند.

وی همچنین شغلش در سمت سخنگوی کاخ سفید را افتخاری مادام العمری خواند اما گفت، تمایل دارد تا زمانش را با فرزندانش بگذراند.

ترامپ روز پنجشنبه با اعلام خبر کناره گیری سندرز از سمتش در توئیتر گفت: او یک مبارز است. ما زمان‌های سختی را کنار هم گذراندیم و او خشن اما خوب است.

سندرز به خبرنگاران گفت که به ترامپ درباره تصمیمش روز پنجشنبه اطلاع داده و ادامه داد: کسی جز ترامپ خوب‌تر، حامی‌تر، باهوش‌تر و مشوق‌تر نمی‌تواند باشد.

سندرز در پاسخ به گمانه زنی‌ها درباره اینکه شاید روزی برای فرمانداری آرکانزاس کاندید شود، صحبتی نکرد؛ پدرش دو بار برای این سمت کاندید شد که ناموفق بود.

وی ادامه داد: من یاد گرفته‌ام که هرگز چیزی را رد نکنم. من می‌خواهم به خانه برگردم.

ایسنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها