رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 449167

ماتیاس دلیخت؛پسربچه‌ای که اروپا را معطل خودش کرده!

ساعت24 -مدافع وسط تیم آژاکس هنوز مقصد نهایی خود را انتخاب نکرده است.

درخشش در پیراهن تیم آژاکس و پیشروی به همراه تیمش تا نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا و کسب نتایج خوب با هلند در رقابت های لیگ ملت های اروپا، از ماتیاس دلیخت چهره ای جذاب و آینده دار برای دنیای فوتبال ساخت. او که با مهار کریستیانو رونالدو در دیدار آژاکس و یوونتوس در لیگ قهرمانان و همچنین پرواز روی سر بونوچی و دیگر مدافعان تنومند یووه ای و گلزنی در آن دیدار کیفیت خود را در سن 19 سالگی به رخ همه کشید، حالا با انواع و اقسام پیشنهادات مواجه است و هنوز هم به هیچکدام پاسخی قطعی نداده.

بارسلونا یکی از اولین مشتریان او بود. آبی اناری ها که موفق شده بودند یار غار او یعنی فرانکی دی یانگ را هم از آژاکس به خدمت بگیرند، تصور می کردند برای جذب دلیخت هم کار چندان سختی ندارند و می توانند او را به نیوکمپ بیاورند ولی خواسته های مالی بالای پسر 19 ساله هلندی و همچنین وجود مدیر برنامه ای مثل رایولا در کنار او، کار انتقالش به بارسلونا را سخت و پیچیده کرد به گونه ای که در حال حاضر شانس بارسا برای جذب او تا میزان قابل توجهی کاهش یافته.

به موازات این اتفاقات،باشگاه هایی دیگر نظیر منچستریونایتد،پاریسن ژرمن،رئال مادرید و بایرن مونیخ هم برای جذب دلیخت وارد بازار شدند و تلاش کردند تا مسیر این مدافع تنومند و آینده دار را به سمت خود تغییر دهند. با این حال تا این لحظه هیچکدام موفق نشده اند نظر او را به خود جلب کنند به جز همان تیمی که دلیخت فصل قبل در لیگ قهرمانان اروپا حکم حذف شدن آن ها را در خانه امضا کرد؛یوونتوس.

به نظر می آید در حال حاضر بانوی پیر در نزدیک ترین حالت ممکن به دلیخت قرار دارد و هیچ بعید نیست که طی روزهای آینده شاهد انتقال این ستاره هلندی به تورین باشیم. گفته می شود یووه با دلیخت به توافقات شخصی رسیده و حالا باید وارد مذاکره با آژاکس شود. مذاکراتی که به زودی تکلیف آن مشخص خواهد شد و ستاره هلندی آژاکس و همچنین همه هواداران فوتبال،تکلیف خود را برای فصل پیش رو خواهند دانست.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها