رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 449353

کی روش: خدایان فوتبال دیوانه شده اند

ساعت 24-کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی کلمبیا، پس از حذف تیمش از کوپا آمه ریکا علیه داوری تاخت.

کی روش
style="text-align:justify">کلمبیا و شیلی بامداد امروز در یک چهارم نهایی کوپا آمه ریکا به مصاف هم رفتند و بازی پس از تساوی بدون گل در 90 دقیقه به ضربات پنالتی کشیده شد و در نهایت شیلی بود که موفق شد در ضیافت پنالتی ها پیروز شده و راهی نیمه نهایی شود.

در این بازی شاهد اتفاقی عجیب بودیم که به داوری بر می گشت. نستور پیتانا، داور آرژانتینی و کمک هایش حتی یک آفساید هم اعلام نکردند و این قضیه را پیش از بازی به اطلاع مربیان دو تیم رسانده بودند. آنها گفته بودند که قصد ندارند جریان بازی را با اعلام آفساید قطع کنند و پس از پایان یافتن حرکت تیم حمله کننده، اگر صحنه آفساید بوده باشد، آن را اعلام خواهند کرد.

کی روش که در پایان بازی به شدت عصبانی بود، در انتقاد به این قانون ابداعی گفت:« خدایان فوتبال دیوانه شده اند. نمی توان یک آفساید واضح 40 متری را اعلام نکرد و دستور به ادامه کار داد. ما نمی دانستیم اصلا باید به بازی ادامه دهیم یا خیر.

یک ربع به شروع بازی ما را از این قضیه و تغییر قانون آشکار مطلع کردند. چگونه چنین چیزی ممکن است؟ اگر یکی از مدافعان تصمیم می گرفت با یک خطای شدید یا عامدانه کارت قرمز بگیرد، چه می شد؟ در حالی که آن صحنه آفساید مسلم بوده است.»

علاوه بر کی روش، سرمربی تیم ملی شیلی نیز از این تغییر قانون عجیب توسط تیم داوری بازی انتقاد کرد اما طبعا لحن انتقادی او ملایم تر بود چرا که در هر صورت تیم او موفق شده بود راهی نیمه نهایی شود.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها