رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 450380

ثبات قیمتی در بازار مسکن تا پایان تابستان

ساعت24 - نائب رئیس اتحادیه مشاوران املاک با اشاره به ثبات قیمت مسکن تا پایان تابستان گفت: میانگین قیمت اجاره امسال بیش از ۲۰ درصد نخواهد بود و با توجه به قیمت خرید و فروش این میزان اجاره پایین‌تر از میزان تورم است.

مسکن
style="text-align:right">نائب رئیس اتحادیه مشاوران املاک با اشاره به ثبات قیمت مسکن تا پایان تابستان گفت: میانگین قیمت اجاره امسال بیش از ۲۰ درصد نخواهد بود و با توجه به قیمت خرید و فروش این میزان اجاره پایین‌تر از میزان تورم است.

حسام عقبایی در خصوص میانگین نرخ اجاره بها در بازار مسکن بیان کرد: میانگین قیمت اجاره امسال بیش از ۲۰ درصد نخواهد بود و با توجه به قیمت خرید و فروش این میزان اجاره پایین‌تر از میزان تورم است.

وی با اشاره به تعادل نسبی در بازار اجاره بها برای تعیین نرخ اجاره و ودیعه افزود:فصل نقل و انتقالات امسال یک ماه زودتر از سال‌های پیش آغاز شده و خوشبختانه با توجه به اطلاع رسانی به موقع برای وضعیت بازار اجاره میزان دریافت اجاره در مقایسه با سال‌های گذشته کمتر شده و به نظر می‌رسد مالکان امسال انصاف را بیشتر رعایت کنند.

نائب رئیس اتحادیه مشاوران املاک تاکید کرد: دولت باید طرح‌ها و بسته‌های پیشنهادی بازار مسکن را عملیاتی کند و ساخت مسکن استیجاری و همچنین افزایش تسهیلات خرید و فروش نباید تنها در حد حرف باقی بماند؛ بلکه تنها راهکار بهبود وضعیت بازار مسکن ساخت واحد‌های استیجاری است.

عقبایی با بیان اینکه قیمت مسکن تا پایان فصل تابستان گران نمی‌شود، اظهار کرد: به نظر نمی‌رسد تا پایان تابستان قیمت‌ها در حوزه خرید و فروش تغییری داشته باشد، زیرا که سال گذشته قیمت مسکن رشد ۱۰۰ درصدی داشته است، بنابراین با توجه به ثبات در شرایط اقتصادی کشور قیمت‌ها تا پایان نیمه اول سال تغییری نخواهد داشت.

منبع:میزان

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها