رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 452868

رعد و برق و وزش باد شدید در برخی مناطق کشور

ساعت 24-کارشناس سازمان هواشناسی گفت: طی دو روز آینده، هنگام بعدازظهر و اوایل شب جنوب فارس، شمال و غرب هرمزگان و جنوب سیستان و بلوچستان رگبار پراکنده همراه با رعد و برق و وزش بادهای شدید موقتی خواهند داشت.

خبر
فریبا گودرزی افزود: همچنین روزهای دوشنبه و سه‌شنبه (۳۱ تیر و اول مرداد) با شمالی شدن جریانات هوا در دریای خزر بارش پراکنده در استان‌های گیلان و مازندران دور از انتظار نیست.

او گفت: برای بعدازظهر امروز و فردا دامنه‌های البرز مرکزی و شرقی، در استان‌هایی مانند سمنان، مازندران، خراسان شمالی، تهران و البرز رشد ابرهای همرفتی خواهیم داشت که احتمال رعد و برق پراکنده در این مناطق وجود دارد، سایر مناطق کشور برای چند روز آینده جوی پایدار و صاف خواهند داشت.

او ادامه داد: طی سه روز آینده برای خراسان جنوبی، یزد، جنوب خراسان رضوی، سمنان، شرق اصفهان و منطقه زابل وزش بادهای شدید همراه با گرد و خاک پیش‌بینی شده که موجب کاهش کیفیت هوا در این مناطق می‌شود.

گودرزی گفت: دهلران و شهداد کرمان با دمای ۴۹ درجه بالای صفر و فرودگاه اردبیل ۹، لاله‌زار کرمان و شهرکرد ۱۱ درجه بالای صفر به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط کشور در ۲۴ ساعت گذشته بودند.

احتمال بارش در ارتفاعات تهران

کارشناس سازمان هواشناسی افزود: آسمان تهران امروز صاف در بعدازظهر افزایش ابر و وزش باد خواهد داشت که امشب احتمال بارش باران در ارتفاعات وجود دارد که اگر رخ دهد تا حدودی رطوبت هوا کاهش یافته و هوا کمی بهتر می‌شود، کمینه دمای امروز پایتخت به ۲۹ درجه بالای صفر و بیشینه دمای امروز تهران به ۳۸ درجه بالای صفر می‌رسد، بیشینه دمای روز گذشته تهران ۴۱ درجه بالای صفر بود.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها