رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 460748

آرچی تاج، سازنده‌ی با کیفیت‌ترین محصولات از استین گلس

رپورتاژ تبلیغی / استین گلس یکی از کاربردی‌ترین شیشه‌ها و مهم‌ترین آن‌ها از حیث اثرگذاری بر دکوراسیون در موقعیت‌های مختلف است. گروه فنی و مهندسی آرچی تاج با پانزده سال سابقه و استفاده از متخص‌ترین کارکنان، مدیران، مهندسان و معماران امروزه مهم‌ترین طراح و سازنده‌ی سقف کاذب، شیشه‌ی دکوراتیو درب و پنجره‌ی استین گلس است.

dir="RTL" style="text-align:justify">گروه فنی و مهندسی آرچی تاج با مدیریت جناب آقای مهندس جامه‌بزرگ و سرکار خانم توت‌زاری تا به امروز حدوداً پانزده سال است که در زمینه‌ی سازه‌های خاص و ترکیبی در بالاترین سطح ممکن فعالیت دارد. این گروه فنی و مهندسی همواره کوشیده تا محصولات خود را با بیشترین کیفیت در اختیار مصرف‌کنندگان قرار دهد. خبره‌ترین کارکنان و کارشناسان در این گروه فنی و مهندسی مشغول به کارند تا این هدف تحقق یابد. فعالیت گروه آرچی تاج در طی این سال‌ها ذیل عناوین مختلفی صورت پذیرفته است؛ اما در حال حاضر این مجموعه، همان‌طور که اشاره شد، با کوله‌باری از تجربه و تخصص با نام تجاری آرچی تاج به فعالیت مشغول است. گروه فنی و مهندسی آرچی تاج بزرگ‌ترین مجموعه در زمینه‌ی ساخت سازه‌های ترکیبی شیشه و فلز، استین گلس و فری‌فرم در ایران است که توانسته فعالیت‌های خود را به خارج از مرزهای ایران نیز گسترش دهد. فعالیت ماهرترین مهندسان، معماران و کارشناسان فنی و همچنین استفاده از چندین کارگاه مجهز تولید شیشه و سازه گروه فنی و مهندسی آرچی تاج را به تخصصی‌ترین مجموعه در زمینه‌ی ساخت سازه‌های ترکیبی بدل ساخته که در ایران و خاورمیانه فعالیت چشمگیری دارد. در ادامه، مهم‌ترین محصولات این شرکت که با استفاده از استین گلس ساخته می‌شوند معرفی شده است.

جناب آقای جامه‌بزرگ و سرکار خانم توت‌زاری؛ مدیران گروه فنی و مهندسی آرچی تاج

سقف کاذب

سقف کاذب نوعی سقف ثانویه است که زیر سقف اصلی قرار می‌گیرد. سقف کاذب یکی از مهم‌ترین مشخصه‌های معماری امروز دنیا به‌شمار می‌رود. نقش این سقف در زیبایی دکوراسیون اماکان مختلف نیز قابل انکار است. پنهان ساختن تأسیساتی که از سقف عبور می‌کنند یکی از مهم‌ترین دلایل استفاده از سقف کاذب است که تأثیر مستقیمی بر زیبایی سقف دارد. از این تأسیسات می‌توان به لوله‌کشی یا سیم‌کشی ساختمان اشاره کرد. سقف کاذب همچنین به‌عنوان عایقی در برابر صدا و حرارت عمل می‌کند. عایق حرارت بودن سقف کاذب به کاهش مصرف سوخت و در نتیجه کاهش هزینه‌های ناشی از آن می‌انجامد. امروزه به‌تدریج بیشتر در خانه‌ها به‌جای گچ‌کاری از سقف کاذب استفاده می‌شود. تمایل به استفاده از سقف کاذب رو به افزایش است. آسان بودن تعمیر سقف کاذب و نیز ارزان‌تر بودن مرمت آن نسبت به مرمت سقف اصلی از جمله مهم‌ترین مزایایی است که توجه افراد را به استفاده از آن جلب می‌سازد. استین گلس یکی از بهترین مواد اولیه برای ساخت سقف کاذب است. این شیشه علاوه بر این‌که یک منبع نور غیر متمرکز به‌شمار می‌آید، زیبایی فضا را به‌طور چشمگیری افزون می‌سازد. درواقع، استفاده از استین گلس علاوه بر تأثیر مستقیم در نورپردازی، عامل مهمی در هرچه زیباتر به‌نظر رسیدن دکوراسیون نیز به‌شمار می‌رود. تنوع طرح‌های استین گلس در ساخت سقف کاذب از دیگر ویژگی‌های مهم آن است. این ویژگی بی‌تردید نظر مصرف‌کنندگان با سلایق مختلف را به خود جلب می‌کند. گروه آرچی تاج سقف‌های کاذب را از جنس استین گلس با بالاترین کیفیت طراحی، تولید و نصب می‌کند.

سقف کاذب طراحی‌شده توسط گروه آرچی تاج

شیشه‌ی دکوراتیو درب

یکی دیگر از مصارف استین گلس استفاده از آن در ساخت درب‌هاست؛ عموماً برای ساخت درب‌های زیبا و لوکس در محیط‌های بزرگی نظیر لابی‌ها از استین گلس استفاده می‌شود. امروزه زیبایی استین گلس، مخصوصاً در صورت استفاده در بخش‌های مختلف یک ساختمان‌، بر کسی پوشیده نیست؛ به همین خاطر است که انتخاب آن برای ساخت درب ورودی‌ها و لابی‌ها و ایجاد دکوری لوکس طرفداران پرشماری پیدا کرده است. استین گلس می‌تواند با توجه به کاربرد مات یا شفاف باشد. امکان تولید این شیشه توسط گروه آرچی تاج با ابعاد سفارشی وجود دارد. آن‌چه در تهیه‌ی استین گلس برای استفاده در درب‌ها حائز اهمیت فراوانی است تناسب آن با فضا، موقعیت و دکوراسیون مکان مورد نظر است. این نکته حتماً باید مورد توجه مصرف‌کنندگان قرار داشته باشد. استفاده‌ی به‌جا از استین گلس چه در فضای داخلی و چه در فضای خارجی به زیبایی هرچه تمام‌تر ساختمان می‌انجامد. به‌کارگیری استین گلس به‌عنوان شیشه‌ی دکوراتیو درب به‌نوبه‌ی خود همچنین اهمیت زیادی در نورپردازی فضا دارد. نورپردازی نیز در هر سطحی تأثیر چشمگیری بر دکوراسیون می‌گذارد. استفاده از استین گلس به‌عنوان شیشه‌ی دکوراتیو درب با استقبال روزافزون مصرف‌کنندگان مواجه شده است. گروه آرچی تاج با استفاده از استین گلس شیشه‌ی دکوراتیو درب را با بالاترین کیفیت ممکن، طراحی، تولید و عرضه می‌کند. تنوع درطراحی‌های به‌کارگرفته‌شده و زیبایی منحصر به فرد این طراحی‌ها از مهم‌ترین مشخصه‌های شیشه‌های دکوراتیو درب تولیدشده توسط گروه آرچی تاج به‌شمار می‌رود.

شیشه‌ی دکوراتیو درب طراحی‌شده توسط گروه آرچی تاج

پنجره‌ی استین گلس

پنجره‌ها همواره یکی از مهم‌ترین بخش‌های یک ساختمان از حیث اثرگذاری بر دکوراسیون به‌شمار می‌روند. استفاده از استین گلس در پنجره‌ها به زیبایی هرچه بیشتر فضا کمک شایانی می‌کند. استین گلس، همان‌طور که پیشتر ذکر شد، یکی از مهم‌ترین عناصر زیباسازی دکوراسیون در معماری مدرن تلقی می‌شود. پنجره‌ها عموماً به‌لحاظ نورپردازی بیشترین تأثیر را بر دکوراسیون می‌گذارند. همچنین علاوه بر تأثیر چشم‌گیر پنجره‌ها در نورپردازی، از شماری از آن‌ها در فضای داخلی ساختمان به‌عنوان جداکننده نیز استفاده می‌شود. استفاده از استین گلس در پنجره‌ها تأثیر به‌سزایی در ایجاد ارتباط بصری بین فضای داخلی و خارجی ساختمان دارد. امکان سفارش استین گلس به گروه آرچی تاج با ابعاد مختلف با توجه به ابعاد پنجره‌ی مورد نظر وجود دارد. توجه به سبک معماری ساختمان در تهیه‌ی استین گلس مناسب برای پنجره‌ها از اهمیت زیادی برخوردار است که باید مورد توجه مصرف‌کنندگان واقع گردد.

پنجره‌ی استین گلس طراحی‌شده توسط گروه آرچی تاج

گروه آرچی تاج استین گلس را برای پنجره‌ها با در نظر داشتن انواع سلایق با کیفیت بالایی تولید می‌کند. پنجره‌ی استین گلس توسط این مجموعه با طراحی‌های چشمگیر متنوعی تولید می‌شود. استین گلس تولیدشده توسط این گروه همچنین با توجه به سفارش مشتری و مشخصاتی که خود او تعیین کرده است تهیه و در محلی که مد نظر دارد نصب می‌شود. گروه آرچی تاج تولید، طراحی و نصب استین گلس را برای پنجره‌ها از ابتدا تا انتها انجام می‌دهد.

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها