رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 465008

کوهکن به اصولگرایان: در انتخابات اسفند مانند تمساح رفتار کنیم /وحدت نیاز به رمل و اسطرلاب ندارد

ساعت 24-عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری می‌گوید: رسیدن به یک تفاهم کلی در جریان اصولگرا خیلی دور نیست به همین خاطر وقتی روش‌های علمی نشان می‌دهد یک افرادی رای بیشتری دارند دیگران باید همراهی کنند. همه در گذشته این را تجربه کرده‌اند که تک روی کردن به نفع هیچ‌کس نیست.

خبر
محسن کوهکن عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری و نماینده مجلس دهم در گفتگویی با تاکید براینکه رسیدن به وحدت و تفاهم کلی درجریان اصولگرا خیلی دور نیست، گفت: مثل روز برای اصولگرا و اصلاح‌طلب مشخص است که به هر میزان بر ریل اتحاد جلو بروند احتمال موفقیت‌شان بیشتر می‌شود، این یک امر بدیهی است و نیاز نیست تا با رمل و اسطرلاب کشف شود.

وی افزود: صحبتی که من می‌کنم نباید اینگونه برداشت شود که مثلا اگر فردا لیست ۳۰ نفره‌ای داده شد، همه شخصیت‌های حقیقی و حقوقی اصولگرا آن را امضا می‌کنند. حرف من این است که وقتی روش‌های علمی نشان می‌دهد یک افرادی رای بیشتری دارند دیگران باید همراهی کنند و همه در گذشته این را تجربه کرده‌اند که تک روی کردن به نفع هیچ‌کس نیست.

این عضو جبهه پیروان درباره احتمال کاندیداتوری قالیباف و جلیلی نیز گفت: این را باید از خود آقایان سئوال کنید، من نمی‌دانم. این افراد جزو برادرانی هستند که گمان می‌کنم اگر احساس تکلیف کنند وارد می‌شوند.

نماینده اصولگرای مجلس دهم گفت: به هر حال مدت زیادی تا انتخابات نداریم، جریانی هم سکوت کرده‌اند، افرادی که به امر انتخابات آشنا هستند، ارزیابی منفی از این سکوت نمی‌کنند. چون معروف است که در عالم سیاست مانند تمساح رفتار کنید. آرام و بی صدا به هدف نزدیک شوید و زمانی تصمیم بگیرید که با هدف برخورد کنید که ضریب خطای شما را کم کند، اگر کسی در عالم سیاست اینگونه برخورد کرد به هر جهت باید مثبت ارزیابی شود.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها