رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 465752

احتمال یک‌طرفه شدن مسیرهای تردد زائران اربعین

ساعت24 - فرمانده پلیس راه کشور گفت: با توجه به افزایش حجم بازگشت زائران مراسم اربعین حسینی به کشور احتمال یک طرفه شدن برخی مسیرهای منتهی به مرزهای چهارگانه مهران، چذابه، خسروی و شلمچه از روز جمعه (فردا) وجود دارد.

پلیس راهنمایی و رانندگی
style="text-align:right">فرمانده پلیس راه کشور گفت: با توجه به افزایش حجم بازگشت زائران مراسم اربعین حسینی به کشور احتمال یک طرفه شدن برخی مسیرهای منتهی به مرزهای چهارگانه مهران، چذابه، خسروی و شلمچه از روز جمعه (فردا) وجود دارد.

سردار تیمور حسینی روز پنجشنبه افزود: یک طرفه شدن مسیرهای منتهی به مرزهای ورود زائران اربعین حسینی به کشور متناسب با شرایط صورت خواهد گرفت و پیش از اجرا اطلاع رسانی انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: در حال حاضر محور مواصلاتی مهران به ایلام از روز گذشته به صورت مقطعی در زمان های کوتاه برای روان سازی ترافیک و تسهیل در خروج زائران یک طرفه شد تا بار ترافیکی این مسیر را کاهش دهیم و این رویه در روزهای آینده نیز ادامه دارد.

فرمانده پلیس راه کشور اظهار داشت: با توجه به اینکه هنوز امکان مراجعه برخی زائرین به سمت مرزها و شرکت در مراسم اربعین حسینی وجود دارد لذا از یک طرفه کردن کامل مسیرهای منتهی به مرزها خودداری می کنیم.

سردار حسینی اظهار کرد: متناسب با شرایط در خصوص یک طرفه کردن مسیرهای منتهی به مرزهای چهارگانه مهران، شلمچه، چذابه و خسروی تصمیم گیری می‌کنیم البته در حال حاضر محور مواصلاتی منتهی به چهار مرز مهران، شلمچه، چذابه و خسروی بار سنگین ترافیکی و روان دارند.

وی افزود: با توجه به اینکه حجم زیادی از زائران اربعین حسینی از مرز مهران گذر می کنند به همین دلیل این محور دارای بار ترافیکی سنگین تری نسبت به دیگر مرزها است.

سردار حسینی یادآور شد: تدابیر لازم از سوی پلیس راه برای روان سازی ترافیک اتخاذ شده و تیم های ثابت و سیار پلیس راه در طول مسیرهای تردد زائران حضور مستمر دارند.

منبع:ایرنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها