رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 471226

آلودگی هوا مدارس اراک و اصفهان را تعطیلی کرد

ساعت24 -به دلیل آلودگی هوای اراک تمام مدارس نوبت صبح اراک فردا چهارشنبه تعطیل است .

تعطیلی مدارس
یوسفی مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش استان مرکزی گفت:به دلیل افزایش و تداوم آلودگی هوای اراک ، مدارس نوبت صبح شهر اراک فردا چهارشنبه ۶ آذر ماه تعطیل است .

غیاثی مدیر کل مدیریت بحران استان هم گفت: به دلیل افزایش آلایندها در آسمان اراک فردا فعالیت ادارات، بانک‌ها و دانشگاه ها با تاخیر و از ساعت ۹ آغاز می شود.

یادآور می شود هوای اراک امروز برای همه گروه های سنی آلوده بود.

مدارس اصفهان هم تعطیل شد

دومین روز پیاپی آلودگی هوا ، امروز چهارشنبه مدارس اصفهان و برخی از شهرستان های استان را به تعطیلی کشاند.

مدیرکل مدیریت بحران استان اصفهان گفت: با توجه به وضعیت سکون و پایداری نسبی هوا و مهیا شدن انباشت آلاینده‌های جوی و غلظت آن و ریزش هوای سرد و مه آلودگی و نمناکی و رطوبت هوا، عصر امروز کارگروه هماهنگی شرایط ویژه آلودگی هوا تشکیل شد.

منصور شیشه فروش افزود: در این کارگروه برای مدیریت و کنترل افزایش آلاینده ها مقرر شد، فردا ششم آذر تمامی مهدهای کودک و مقاطع تحصیلی پیش دبستانی، دبستان و متوسطه اول و دوم نواحی شش گانه شهر اصفهان و مناطق آموزش و پرورش زرین شهر ، فولادشهر ، باغ بهادران، خمینی شهر ، نجف آباد ، شاهین شهر، فلاورجان، پیربکران، برخوار ، مبارکه و شهر سجزی تعطیل است.

کیفیت هوای کلانشهر اصفهان در ایستگاه های مراقبت دائم بر حسب شاخص آلودگی هوا در ۲۴ ساعت منتهی به ساعت 16 با 162 (AQI) برای عموم ناسالم ثبت شده است.

منبع:ایلنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها