رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 472229

پیگیری حقوق بازنشستگی مستمری بگیران سازمان بهزیستی در مجلس

ساعت 24-نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس گفت: مساله حقوق بازنشستگی مستمری بگیران سازمان بهزیستی توسط مجلس در حال پیگیری است و با وزیر رفاه نیز در این خصوص صحبت شده است.

style="text-align:justify"> علی اکبر کریمی روز سه شنبه در همایش گرامیداشت روز جهانی افراد دارای معلولیت در اراک، اظهار داشت: وجود یک معلول لطف الهی است که زمینه ای برای خدمت به آن ها در خانواده ها فراهم شده است.

وی ادامه داد: معلولین امانت الهی در جامعه هستندکه اول وظیفه خود معلولان است که این واقعیت را بپذیرند و به طور قطع در نزد خدا از مقام والایی برخوردار هستند.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس اظهار کرد: جامعه معلولان سرشار از استعداد و توانمندی هستند و این مهم نشان دهنده ی عزم و اراده، تلاش، کوشش و همراهی کردن خانواده های آن ها می باشد.

کریمی بیان داشت: امروز معلولان از حضور موثری در عرصه های مختلف جامعه برخوردار هستند و باید هرچه بیشتر این موضوع را در جامعه مطرح کرد تا به شکوفایی ظرفیت و استعداد آن ها بیانجامد.

وی افزود: باید برای بهبود شرایط معلولین در جامعه تلاش کرد و این مهم تنها وظیفه سازمان بهزیستی نیست بلکه همگان باید در این امر مشارکت کنند.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس گفت: بهسازی فضای شهری برای عبور و مرور معلولین و فراهم سازی مبلمان شهری برای تردد آن ها ضروری است.

کریمی با بیان اینکه حل مشکلات معلولین از توان دولت خارج است، اظهار کرد: باید در این راستا از مشارکت های مردم و ظرفیت خیرین استفاده کرد.

وی با اشاره به تصویب قانون حمایت از معلولین در مجلس گفت: با فراهم شدن بسترهای مناسب و تامین اعتبارات مورد نیاز می توان برای بهبود شرایط جامعه معلولین تلاش کرد.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس با اشاره به مهم برشمردن مساله اشتغال معلولین بیان داشت: با توجه به سهمیه قانونی که در جذب معلولین در دستگاه های دولتی وجود دارد اما در طی سال های اخیر روند آن در دولت رو به کاهش بوده است باید در سایر زمینه های خارج از دولت بستر اشتغال برای معلولین ایجاد شود.

کریمی در خصوص وضعیت حقوق بازنشستگی مستمری بگیران سازمان بهزیستی اظهار کرد: این مساله در حال پیگیری است و با وزیر رفاه در این خصوص صحبت شده است.

مهر

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها