رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 536115

با اعلام و حمایت مددی؛

ساعت 24-مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: استفاده از واژه «فعلا» برای حمایت از کادر فنی تیم فوتبال استقلال غلط است و ما تا پایان فصل از این کادر فنی حمایت خواهیم کرد.

احمد مددی در خصوص آخرین شرایط تیم استقلال و همچنین وضعیت کادر فنی این تیم اظهار داشت: این کادر فنی و این بازیکنان این قابلیت را دارند که استقلال را به مقام قهرمانی لیگ برتر برسانند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا قرار است فعلا از فکری و همکارانش حمایت شود گفت: فعلا واژه غلطی است، چون ما از کادر فنی تا انتهای فصل حمایت می‌کنیم و همانطور که کارشناسان اعتقاد دارند این کادر استقلالی‌ترین کادر فنی تاریخ باشگاه است که می‌تواند با همراهی مجموعه موفق شود.

مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص لیست خروجی این تیم عنوان کرد: فکر می‌کنم نهایتا یک یا دو نفر در لیست خروجی تیم باشند اما از آن طرف در حال مذاکره با بازیکنان مدنظر کادر فنی هستیم.

مددی در خصوص درخواست باشگاه سپاهان برای انتقال ریگی به این تیم به جای مهدی کیانی گفت: سپاهان چنین درخواستی انجام داد اما من صراحتاً با آن مخالفت کردم.

وی با اشاره به بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه استقلال گفت: متأسفانه به خاطر بدهی باشگاه به بودوروف که یکی از بازیکنان بی‌کیفیت استقلال بوده پنجره نقل و انتقالات بسته شده و رقم آن هم کم نیست، ولی تلاش می‌کنیم که پنجره نقل و انتقالاتی را هر چه زودتر باز کنیم.

مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص آخرین وضعیت مهدی قائدی و غیبت این بازیکن در تمرینات تیم استقلال افزود: بارها تأکید کرده‌ام که قائدی پسر استقلال است، اما هیچ بازیکنی بزرگ‌تر از نام استقلال نیست. او تا سال ۱۴۰۲ با باشگاه ما قرارداد دارد و باید به آن احترام بگذارد، اما ما هم تلاش می‌کنیم بهترین شرایط را برای او فراهم کنیم تا با انرژی مضاعف وارد مسابقات شود.

مددی در خصوص این که مدعی شده بود باید در ابتدا از مراجع ذی‌صلاح برای تمدید قرارداد این بازیکن استعلام گرفته شود، عنوان کرد: در دوره مدیریت قبل یک قول‌هایی به قائدی داده شده و ذهن این بچه‌ به نوعی مشوش شده است. ما هم جلساتی را برگزار کردیم و در حال رفع این مشکل هستیم.

وی با اشاره به آخرین وضعیت میلیچ یادآور شد: تمام تلاش ما این است مبلغ مورد نظر این بازیکن را تهیه کنیم تا او به استقلال بازگردد. البته این بازیکن قراردادش را فسخ نکرده است.

مدیرعامل باشگاه استقلال که با بخش خبری ساعت ۱۳ گفت و گو می‌کرد، درباره مشکلات زمین تمرین این تیم تصریح کرد: از روز جمعه (فردا) زمین ورزشگاه نفت تهرانسر در اختیار تیم ما خواهد بود و تا پایان مسابقات به جای دیگری نقل مکان نخواهیم کرد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها