رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 536499

ماجرای عجیب زن باداری که اجنه نوزادش را ربودند

ساعت24-زن باردار مصری ناگهان به شکل عجیبی نوزاد خود را از دست داد و هیچ اثری از آن بجای نماند

خبر
سونوگرافی شش ماهگی زنی باردار در مصر پزشک معالج را بسیار متعجب کرد، به گونه‌ای که خبر این بارداری عجیب و خارق العاده در فضای مجازی و حقیقی مصر انعکاس بسیاری داشت.

این زن باردار که «ولاء» نام دارد، می‌گوید که در ماه ششم بارداری بوده است که به یک باره جنین‌های خود را از دست می‌دهد. همسر این فرد در مصاحبه‌ای تلویزیونی می‌گوید: «همسرم دو بار سقط جنین داشت و هم اکنون تحت نظر پزشک برای درمان بود. او یک شب کابوسی می‌بیند که اجنه جنین او را می‌ربایند و وقتی بیدار می‌شود آثار خون را روی تشک خود می‌بیند و بلافاصله به بیمارستان مراجعه کرده و با تصویر برداری مشخص می‌شود که هیچ جنینی در شکم او نیست!»

او افزود: «نمی‌خواهم از سحر و جادو سخن بگویم، اما بارداری ماه ششم به یکباره ناپدید شده و حتی در تصویربرداری هم هیچ اثری از نشانه‌های بارداری نیست و این درحالی است که به گفته پزشک، همسرم قرار بود در ماه آتی زایمان کند.»

این زن مصری می‌گوید تصاویری دارد که در خانه شان است و بارداری او کاملا در آن‌ها مشخص است، اما نمی‌خواهد آن‌ها را در اختیار رسانه‌ها قرار دهد و ترجیح می‌دهد تحت نظر پزشک باقی بماند.

تصاویر سونوگرافی این زن مصری نشان می‌دهد که حجم رحم او بسیار بزرگتر از حد طبیعی و در حد بوده که می‌توان گفت باردار بوده است، اما هیچ نشانه‌ای از بارداری در آن وجود ندارد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها