رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 536757

9 بازی و 2 برد با حضور حسینی پیوند ناکام

ساعت 24-حسین حسینی دیروز استقلال را از یک شکست تلخ نجات داد، اما حضور او در دروازه این تیم، باز هم با برد به پایان نرسید.

حسین حسینی روزهای خوبی را نمی‌گذراند. او بیشتر هفته‌ها، نیمکت‌نشین رشید مظاهری بوده و در هفته‌هایی که به میدان رفته، نه خودش عملکرد درخشانی داشته و نه استقلال توانسته خوب نتیجه بگیرد. بعد از اشتباه بزرگ بازی با نفت مسجدسلیمان، حسینی دیروز دوباره فرصت بازی پیدا کرد و استقلال دوباره نبرد. او روی گل مس رفسنجان می‌توانست واکنش بهتری داشته باشد، اما در عوض، اواخر مسابقه با یک واکنش عالی جلوی شکست تیمش را گرفت. نکته مهم اما آمار بدی است که استقلال و حسینی در ماه‌های اخیر داشته‌اند.
حسینی این فصل چهار بازی دروازه‌بان استقلال بوده و تیمش فقط در یکی از این بازی‌ها پیروز شده است؛ در همان بازی هم حسینی توانست کلین‌شیت کند. پیش از این فصل و در لیگ قهرمانان آسیا نیز حسینی سه بازی درون دروازه استقلال قرار گرفت و تیمش فقط یک بازی را برد.
در دو بازی دیگر، حسینی گل خورد. در بازی‌های پایانی جام حذفی هم حسینی دو بازی با پرسپولیس و تراکتور کرد و پنج گل خورد. بازی اول با پرسپولیس مساوی شد و استقلالی‌ها در ضربات پنالتی به فینال رفتند. در فینال اما نمایش بد حسینی باعث شد استقلال به جام قهرمانی نرسد. از بازی پایانی لیگ نوزدهم تا امروز، حسینی 9 بازی برای استقلال کرده که تیمش فقط دو بازی را با برد به پایان رسانده است. عملکردی که برای یکی از مدعیان همیشگی فوتبال ایران نمی‌تواند قابل قبول باشد.
حسینی مقصر همه این نتایج نیست، اما پیوند ناکام او و استقلال در ماه‌های اخیر، می‌تواند دوباره این دروازه‌بان را نیمکت‌نشین کند یا دوران حضورش با پیراهن آبی را به پایان برساند؛ مگر اینکه اختلاف رشید و استقلال، تبدیل به فرصتی برای ادامه حضور در ترکیب اصلی و احیای حسینی بشود.
نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها