رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 537706

ترامپ بازمیگردد/تشدید تدابیر امنیتی در منهتن

ساعت 24- ترامپ قرار است هفتم مارس سال جاری میلادی به نیویورک برگردد؛ شهری که در آن بزرگ شده و در آن کارهای زیادی را آغاز کرده است.

به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، بازگشت دونالد ترامپ، رئیس جمهوری سابق آمریکا به نیویورک که اکنون در مارالاگو، فلوریدا ساکن است، ربطی به دعوای حقوقی علیه وی ندارد که پس از رد درخواست‌های ترامپ از سوی دیوان عالی آمریکا مبنی بر جلوگیری از انتشار اظهارنامه‌های مالیاتی وی و سایر سوابق مالی‌اش تنش دیگری را برای ترامپ به همراه داشته است.

تلویزیون محلی WABC گزارش کرد، پلیس برای بازگشت رئیس جمهوری سابق آمریکا به نیویورک تدابیر امنیتی را در اطراف برج ترامپ در منهتن افزایش داده اما نیروهای امنیتی و ماموران درباره این مساله اظهارنظر نکرده‌اند.

این ساختمان بارها محل تجمع معترضان و منتقدان به سیاست‌های ترامپ بوده است، به طوری که در جریان اعتراضات تابستان ۲۰۲۰، محل تجمع حامیان "زندگی سیاهپوستان مهم است" شد.

انتشار گزارش بازگشت ترامپ به نیویورک در بحبوحه تحقیقات جاری مقام‌های شهری نیویورک درباره امور مالی وی بوده است. این تحقیقات شامل رد درخواست ترامپ از سوی دیوان عالی آمریکا برای جلوگیری از انتشار اظهارنامه‌های مالیاتی وی می‌شود. رسانه‌ها اما گزارش داده‌اند که این سفر ربطی به این دعوی حقوقی ندارد.

همچنین گفته می‌شود که سفر ترامپ به نیویورک در پی سخنرانی وی در کنفرانس اقدام سیاسی محافظه کار (سی پک) صورت می‌گیرد که وی در آنجا گفته بود که به عرصه سیاست برمی‌گردد و شاید برای انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ کاندید شود.

بر اساس نظرسنجی‌ها، ترامپ همچنان کاندیدای مورد قبول و ترجیحی از سوی جمهوری خواهان است، اگرچه دوران چهار ساله ریاست جمهوری‌اش چندان رضایت بخش نبود و شامل دو استیضاح هم شد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها