رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 60082

فیلترشکن قوی 100درصد تضمینی و رایگان

ساعت24- دانلود فیلترشکن قوی، صد درصد تضمینی و کاملا رجیستری شده که می‌توانید بدون ترس از لو رفتن اطلاعات از این فیلترشکن استفاده کنید.

فیلترشکن قوی 100درصد تضمینی و رایگان
معمولا هر جا برای کسی خط قرمزی مشخص شده باشد، افراد تمایل بیشتری برای شکستن آن دارند، از جمله این خطوط قرمز که در کشورهایی نظیر ایران بسیار پررنگ می‌نماید، مسئله فیلترینگ است.

از وقتی که بحث فیلترینگ در کشور جدی شد، بلافاصله راه فرار از دست فیلتر هم فراهم شد. اصولا در دنیای امروز امکان اینکه جلوی دسترسی انسان‌ها به اطلاعات را بگیریم، تقریبا غیرممکن است، هرچه تجهیزات فیلترینگ قوی، هوشمند و پیشرفته تر باشند، بازهم در مقابل هوش بشری ناتوان و عاجزند.

استفاده از چنین فیلترشکن‌ها شاید در گام اول به اصطلاح کار آدم را راه بیندازد، ولی در واقع ممکن است خطرات بسیاری داشته باشد، همان طور که از تعریف انواع Proxy‌ها می‌توانید حدس بزنید، فیلترشکن‌ها در واقع نوعی Anonymizing Proxy هستند که اطلاعات مورد نظر شما را از چشم فیلتر به دور نگه می‌دارند، کاربران باید بدانند که استفاده از چنین نرم افزارها و روش‌هایی، مانند این است که همه محتویات رایانه خود را از تصویر و فیلم شخصی گرفته تا اطلاعات مهم شخصی و کاری، آپلود کرده و در اختیار عموم قرار دهیم.

این بار بحث متفاوت است، ما برای شما دانلود فیلترشکن (۲۰۱۵ Filter Breaker) قوی، صد درصد تضمینی و کاملا رجیستری شده را در نظر گرفته‌ایم که می‌توانید بدون ترس از لو رفتن اطلاعات و مورد سوء استفاده قرار گرفتن اطلاعات شخصیتان از این فیلترشکن استفاده کنید، لازم به ذکر است در استفاده از فیلترشکن‌ها ‌باید دقت زیادی کرد، چون فیلترشکن‌های تقلبی زیادی وجود دارند که بسیار مخرب بوده و موجب بهم ریختن سیستم شما می‌شوند.

امروز یکی از این فیلترشکن‌ها را خدمت شما معرفی می‌کنیم که با نهایت تعجب با وجود اینکه در نوع خودش بی نظیر است اما متاسفانه استقبال خوبی از این فیلترشکن قوی نشده است، قبل از معرفی این فیلترشکن لازم است که راهنمای کوتاه استفاده از آن را یاد بگیرید و با فیلتر مربوطه آشنا شوید.

امام صادق(ع) در مورد این فیلتر قوی می‌فرماید: نماز، سپر(فیلتر) بین انسان و جهنم است».عجله نکنید برای شکستن این فیلتر و گرفتار عذاب الهی نشدن راه‌های بسیاری وجود دارد.

نماز بهترین فیلترشکن دنیا که خود خدا هم زیر این فیلترشکن را مهر و امضا کرده است، خصوصیت مهم این فیلترشکن این است که مانع می‌شود که انسان با گناه کردن فیلترهایی را برای خود و خدایش ایجاد کند.«إِنَّ الصَّلاةَ تَنْهَی‏ عَنِ الْفَحْشَآءِ وَالْمُنکَر» « بدرستی که نماز انسان را از فحشا و منکر باز می دارد» آیه ۴۴ سوره عنکبوت.

معمولا بهترین و قوی ترین فیلتر نیاز به فیلترشکن خیلی قوی هم دارد، اما اگر شما خواستید فیلتری که خدا بین شما و جهنم قرار داده و نام آن را نماز گذاشته بشکنید، فقط کافی است به حرف متخصصان گوش دهید، اگر تاکنون به علت انجام اعمال خوب بین خود و معصیت خدا ایجاد فیلتر کرده اید، به راحتی می توانید تمام اعمال خوب را با یک فیلترشکن ساده ساده از بین ببرید.

برخی متخصصان برای این قفل‌ها کلیدهایی ساخته و نام آن را وی پی ان(VPN) یا فیلترشکن گذاشته‌اند، جالب اینجاست که برخی برای اینکه شما به عذاب گرفتار شوید و به جهنم بروید از شما در قبال شکستن این فیلتر پول هم می‌گیرند(البته عده زیادی برای کارهای پژوهشی نیاز به فیلترشکن دارند، منظور افرادی هستند که برای فراهم کردن زمینه گناه دنبال فیلترشکن می گردند).

این فیلترشکن ها صد درصد تضمینی و کاملا رجیستر شده است و شما می‌توانید بدون هیچ تردیدی از آنها استفاده کنید، البته همیشه در نظر داشته باشید که این روزها فیلترشکن‌های تقلبی و نو ظهور زیادی وجود دارد که بسیار مخربند و سیستم شما را به هم می‌ریزند و شما به هدفی که دارید، نمی‌رسید، یعنی به جای اینکه فیلترشکنی کنند، برای انسان فیلتر درست می‌کنند.

قرآن برای این فیلترشکن همتایی وجود ندارد، همه کسانی که متخصص هستند از این فیلترشکن بی بدیل استفاده می‌کنند و در مقابل کلام خدای تبارک و تعالی زانو می زنند. برای استفاده از این فیلترشکن قرآن را بخوانید، بفهمید و به آن عمل کنید.

ولایت این فیلترشکن بسیار قوی عمل می‌کند و کاملا تست شده است، برای استفاده از آن باید علاوه بر اعتقاد و محبت اهل بیت(ع) انسان به سلاح عمل نیز مجهز باشد و اطاعت پذیری از ولایت را جزو لاینفک وجود خود قرار دهد.

محبت اهل بیت(ع) متاسفانه این نوع فیلترشکن ها همه جا پخش نشده‌اند و به گفته صاحبانشان استفاده از آنها برای کسانی مفید است که واقعا به ما اعتقاد داشته و پیرو ما باشند، بالاترین ذکر «ذکر عملی» است، یعنی «ترک معصیت در اعتقاد و در عمل» همه چیز محتاج به این است و این محتاج به چیزی نیست و مولد خیرات است.

ذکر این اذکار باید توسط متخصصشان تجویز شوند، هر انسانی دارای ظرف وجودی است. ظرف وجودی انسان‌ها با یکدیگر متفاوت است. هر انسانی با اعمالی که انجام می‌دهد و تقوایی که دارد، گنجایش ظرف وجودی‌اش را مشخص می‌کند. اگر ذکری گفته شود که متناسب با ظرف وجودی افراد نباشد، باعث به وجود آمدن عوارضی در شخص می‌شود و این عوارض از بابت ذکر نیست، بلکه به دلیل محدودیت ظرفیت وجودی شخص است.

اما با همه این تفاصیل باید گفت راه مقابله با بدی‌های موجود فیلترکردن نیست، چرا که به راحتی می توان هر فیلتر و همین طور هر فیلترشکنی را دور زد، راه حل عملی و منطقی این معضل، واکسینه کردن مردم در مقابل بدی‌هاست. به عبارت دیگر اگر بتوانیم مردم را از مزایا و معایب مطالب، اطلاعات و اتفاقات اطراف خود مطلع سازیم، آنگاه نیازی به مراقبت دائم از آنها نیست.
نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها