رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 74453

پوستر فیلم "از رییس جمهور پاداش نگیرید" +عکس

ساعت24- به نظر می رسد با انجام آخرین اصلاحات مورد نظر و تعامل با سازمان سینمایی فیلم مشکلی برای نمایش نداشته باشد و طبق برنامه ریزی ها قرار است عید فطر امسال اکران عمومی شود.

فیلم سینمایی "از رییس جمهور پاداش نگیرید" به کارگردانی کمال تبریزی سرانجام پس از سال ها توقیف، عید فطر امسال رنگ پرده سینماها را به خود می بیند. این فیلم پیش از این با نام "پاداش" شناخته می شد اما قرار است در اکران عمومی با نام اولیه‌اش یعنی «از رئیس جمهور پاداش نگیرید» به نمایش درآید. البته شایعاتی درباره به نتیجه نرسیدن تصمیم ها برای اکران عمومی این فیلم به گوش می رسد و باید منتظر ماند تا تصمیم شورای صنفی نمایش در این مورد اعلام شود.

کمال تبریزی آذر ۱۳۸۶ همزمان با آغاز مراسم حج تمتع فیلم برداری این اثر را شروع و در سال ۱۳۸۷ پس از اتمام مراحل نهایی آماده نمایش کرد اما مدیریت وقت سینمایی اکران عمومی فیلم را به صلاح نمی دانست تا این که حسینی وزیر ارشاد وقت در دی‌ماه سال ۸۸ رسما اعلام کرد که «پاداش» توقیف شده است.

خلاصه داستان: يكي از مديران ارشد به صورت كاملا اتفاقي به سفر حج مي‌رود و در اين سفر اتفاقاتي برايش مي‌افتد كه ظاهرش خوشايند نيست، اما همه اين اتفاقات ناخوشايند باعث مي‌شود به معنا و مفهومي از سفر دست پيدا كند.
نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها