رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 94273

تمایل جرارد برای بازگشت به لیورپول

ساعت 24- استیون جرارد عنوان کرد دلش برای لیگ برتر تنگ شده است و در صورتی که باشگاه لیورپول به او پیشنهاد مربیگری دهد آن را قبول خواهد کرد.

تمایل جرارد برای بازگشت به لیورپول
به گزارش دیلی میل، استیون جرارد کاپیتان سابق لیورپول که سالها برای این تیم تلاش کرد و یکی از بهترین هافبک های تاریخ لیگ برتر نیز محسوب می شود از ابتدای فصل جاری در تیم لس آنجلس گالکسی در آمریکا بازی می کند. او در جدیدترین مصاحبه خود از احتمال بازگشت به لیورپول سخن گفت.

جرارد در گفتگو با خبرنگاران آمریکایی که در سایت باشگاه لیورپول بازتاب داشته است گفت: فکر می کنم وقتی مدیربرنامه های من با یان آیر مدیر اجرایی لیورپول نشستی داشته باشد من روزی به عنوان مربی در لیورپول انتخاب شوم. راستش را بخواهید تا همین‌جا هم کمی شگفت زده شده ام که به من پیشنهاد مربیگری نداده اند. دوست دارم به عنوان مربی در لیورپول فعالیت کنم و تجربه خودم را بیشتر کنم تا بتوانم در سالهای بعد به عنوان سرمربی در لیورپول فعالیت کنم. من زمانی لیورپول را ترک کرده ام که تمام درها به روی من باز بود و هنوز هم هست و دوست دارم در باشگاه محبوب خودم فعالیت کنم و به همین خاطر منتظر پیشنهاد آنها هستم.

جرارد در ادامه گفت: من می توانم به عنوان بازیکن – مربی در لیورپول فعالیت کنم و دوست دارم به زودی این اتفاق بیفتد. وقتی با لیورپول در لیگ قهرمانان بودم لذت بردم. شنیدن موزیک لیگ قهرمانان در آنفیلد حس و حال دیگری دارد و من نمی توانم از این فضا دور باشم. دوست دارم بار دیگر به خانه خود بازگردم. دوست دارم دستیار راجرز شوم و از هم اکنون خودم را برای دنیای مربیگری آماده کنم. آدم مغروری نیستم و دوست دارم چیزهای زیادی یاد بگیرم چرا که اکنون در اول راه هستم و راه طولانی برای رسیدن به دنیای مربیگری دارم.

او درباره حضور در لیگ آمریکا گفت: اینجا فوتبال پیشرفت زیادی کرده است. وقتی ورزشگاه هایی با ۷۰ هزار نفر را می بینم که پر از تماشاگر است حسرت می‌خورم. فوتبال در آمریکا شرایط بهتری پیدا کرده است و فکر می کنم این کشور در آینده حرفهای زیادی برای گفتن خواهد داشت. البته این را باید بگویم که دلم برای لیگ برتر تنگ شده است. دلم برای تمرین با بازیکنان بزرگ تنگ شده است. دلم برای قدم زدن در آنفیلد جلوی هواداران لیورپول تنگ شده است. چه چیز بهتر از اینکه بار دیگر ۲۵ ساله شوم و زمان زیادی برای بازی در لیگ برتر می داشتم ولی زمان و دوره من در لیورپول تنگ شده است.
نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها