رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 230910

معاون مطبوعاتی سه پیام تسلیت فرستاد

ساعت24-معاون امور مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد در سه پیام جداگانه درگذشت حاج عزیزالله اسماعیلی و پدر حمیدرضا آصفی (سخنگوی پیشین وزارت امور خارجه) را تسلیت گفت.

-*/*-+989+-**
معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، در پیام‌هایی جداگانه‌ای، درگذشت حاج عزیزالله اسماعیلی، پدر محسن و پرویز اسماعیلی را تسلیت گفت.

متن پیام حسین انتظامی خطاب به دکتر محسن اسماعیلی به این شرح است:

«و یبقی وجه ربک ذوالجلال و الاکرام

جناب آقای دکتر محسن اسماعیلی

عضو محترم مجلس خبرگان رهبری و عضو حقوقدان شورای نگهبان قانون اساسی

فوت پدر گرامیتان را صمیمانه تسلیت عرض می کنم. خداوند مهربان، روح آن نازنین را مشمول رحمت واسعه قرار دهد و با اولیای خود محشور گرداند و به شما که از چهره‌های خدوم و مؤثر نظام هستید و همچنین خانواده معزز، صبر و اجر عنایت فرماید.»

همچنین انتظامی در پیام دیگری خطاب به پرویز اسماعیلی آورده است:

«و یبقی وجه ربک ذوالجلال و الاکرام

جناب آقای مهندس پرویز اسماعیلی

معاونت محترم ارتباطات دفتر ریاست جمهوری

فوت پدرگرامیتان را صمیمانه تسلیت عرض می کنم. خداوند مهربان، روح آن نازنین را مشمول رحمت واسعه قرار دهد و با اولیای خود محشور گرداند و به شما که از پیشکسوتان رسانه و از مدیران آگاه و خدوم هستید و همچنین خانواده معزز، صبر و اجر عنایت فرماید.

همچنین معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، در پیامی درگذشت پدر حمیدرضا آصفی را نیز تسلیت گفت. متن پیام حسین انتظامی خطاب به سخنگوی پیشین وزارت امور خارجه به این شرح است:

«و یبقی وجه ربک ذوالجلال و الاکرام

جناب آقای دکتر حمیدرضا آصفی

درگذشت پدر گرامیتان را صمیمانه تسلیت عرض می‌کنم.
خداوند مهربان، روح آن نازنین را مشمول رحمت واسعه قرار دهد و با اولیای خود محشور گرداند و به شما که از چهره‌های شناخته شده و خدوم کشور هستید و همچنین خانواده معزز، صبر و اجر عنایت فرماید.»

پدر حمیدرضا آصفی، سخنگوی پیشین وزارت امور خارجه صبح امروز (سه‌شنبه) به دلیل ایست قلبی و کهولت سن دار فانی را وداع گفت. همچنین حاج عزیزالله اسماعیلی» پس از طی یک دوره بیماری، صبح امروز به دیار باقی شتافت.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها