رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 284809

فراخوان دوباره بانک مرکزی از متقاضیان وام ازدواج

ساعت24-مدیرکل اعتبارات بانک مرکزی بر استفاده هرچه سریعتر زوج های جوان از فرصت استثنایی و بسیج نظام بانکی کشور برای وام ازدواج گفت: متقاضیان دریافت وام ازدواج هرچه زودتر تشکل پرونده دهند.

وام ازدواج
style="text-align:justify">علی اصغر میرمحمدصادقی با اشاره به مهلت باقیمانده برای استفاده متقاضیان دریافت وام ازدواج گفت: نظام بانکی کشور اکنون آماده پرداخت وام قرض الحسنه ازدواج با سهل‌ترین شرایط به متقاضیان است و به همین دلیل یک فرصت مناسب پیش روی زوج‌های جوان قرار گرفته تا در کمترین زمان ممکن و با شرایط مناسب، هر یک ده میلیون تومان از شبکه بانکی، وام ازدواج دریافت نمایند.

مدیرکل اعتبارات بانک مرکزی با بیان اینکه اجرای این طرح تا پایان شهریورماه ادامه خواهد داشت، افزود: بر اساس آمارهای رسمی هر یک از بانک‌های مشارکت‌کننده در این طرح، اکنون شرایط خوبی برای پرداخت تسهیلات مهیا است و آمارهای نظام بانکی نیز گویای آن است که بالغ بر ۱۲۰ هزار فقره تسهیلات ازدواج در همین مدت زمان کوتاه پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه سود این وام‌ها ۴ درصد است، تصریح کرد: اقساط ۳۶ ماهه در نظر گرفته می‌شود و با توجه به اینکه تا پیش از اجرای طرح، ۵۰۰ هزار نفر در صف تقاضا قرار داشتند، تلاش شده تا در قالب اجرای این طرح، صف متقاضیان از بین برود و پرونده ها به روز بررسی شود.

به گفته میرمحمدصادقی، چنانچه زوج‌ها توامان در بانکهای مشابه ثبت نام داشته باشند، می توانند با ارایه تنها یک ضامن و حتی پشتوانه قرار دادن یارانه نقدی حساب سرپرست خانوار به عنوان ضامن، از تسهیلات بیست میلیون تومانی زوجین بهره مند شوند.

وی با بیان اینکه اجرای این طرح از ابتدای مردادماه شروع شده و تا انتهای شهریورماه در قالب طرح ضربتی ادامه دارد، اظهار داشت: به نظر می رسد بهترین فرصت برای دریافت وام ازدواج از سوی متقاضیان فراهم شده و افرادی که صاحب صلاحیت برای دریافت این وام هستند، باید هر چه زودتر از این فرصت استفاده کرده و با شرایط مناسب، وام خود را از شبکه بانکی دریافت کنند.

مهر

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها