رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 293010

امروز آخرین مهلت ثبت‌نام دوره‌های کاردانی علمی کاربردی

ساععت 24-مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: مهلت ثبت‌نام دوره‌های کاردانی فنی و کاردانی حرفه‌ای نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی ساعت ۲۴ امروز، چهارشنبه ۲۲ شهریور پایان می‌پذیرد.

دکتر حسین توکلی با اعلام این مطلب اظهار کرد: با توجه به تقاضای برخی مراکز و واحدهای علمی کابردی برای فراهم کردن امکان ثبت‌نام از داوطلبانی که موفق به ثبت‌نام برای پذیرش دوره کاردانی فنی و دوره کاردانی حرفه‌ای نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی برای سال تحصیلی ۹۶ نشدند، مهلت مجددی برای ثبت‌نام آنها از روز یکشنبه آغاز شد که این فرصت تا ساعت ۲۴ امروز ،چهارشنبه ۲۲ شهریور ماه ادامه دارد.

وی در ادامه تصریح کرد: تمام متقاضیان دوره‌های فوق تا امروز چهارشنبه، ۲۲ شهریور فرصت دارند پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما و مندرجات اطلاعیه‌های منتشره به سایت سازمان سنجش‌ آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه پرداخت هزینه ثبت‌نام به صورت اینترنتی انجام می‌شود، داوطلبان لازم است به وسیله کارت‌های بانکی عضو شبکه شتاب که پرداخت الکترونیکی آنها فعال است، با مراجعه به سایت سازمان سنجش‌ آموزش کشور و پرداخت مبلغ ۲۰۰ هزار ریال به عنوان وجه ثبت‌نام اقدام کنند. همچنین مهلت تعیین شده به هیچ‌وجه تمدید نخواهد شد.

دکتر توکلی گفت: ثبت‌نام مرحله اول دوره‌های کاردانی فنی و کاردانی حرفه‌ای نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی از هفتم مرداد آغاز شد و ۲۸ مرداد ماه به پایان رسید و در این مرحله تعداد ۹۴ هزار و ۸۵۱ نفر ثبت‌نام کردند.

ایسنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها