رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 293092

دستگیری قاتل فراری پس از ۲ سال در استان گلستان

ساعت 24- کاراگاهان پلیس اگاهی با انجام کار اطلاعاتی گسترده، قاتل فراری که پس از ارتکاب قتل در شهرستان زابل به استان گلستان متواری شده بود را شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ منصور قزاقی در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی وصول خبری مبنی بر قتل مردی 55 ساله در مهر ماه سال 94 با خفگی در یکی از روستاهای شهرستان زابل و اطلاع از مخفی شدن قاتل فراری در شهرستان گرگان، شناسایی و دستگیری متهم به صورت ویژه در دستور کار کاراگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.



وی افزود: کاراگاهان پلیس پس از انجام کار اطلاعاتی و تحقیقات همه جانبه و با اقدامات پلیسی، هویت متهم فراری که مردی 42 ساله را که در یکی از روستاهای شهرستان زابل دست به قتل زده و متواری شده بود و هم اکنون در شهرستان گرگان زندگی می کنند، را بدست آورده و مورد شناسایی و مراقبت قرار دادند.


سرهنگ قزاقی ادامه داد: ماموران با هماهنگی مقام قضائی، متهم را در مخفیگاهش در استان گلستان شهرستان گرگان دستگیر کرده و در بازجوی های به عمل آمده متهم به جرم خود با اعتراف کرد.


جانشین انتظامی شهرستان زابل با بیان اینکه متهم این پرونده انگیزه خود از قتل را اختلافات مالی عنوان کرد، خاطرنشان کرد: همکاری و همراهی شهروندان با پلیس در بدست آمدن موفقیت در ماموریت های مختلف پلیس تاثیرگذار است و بدون شک بخش مهمی از توفیقات پلیس مرهون همکاری مردم با پلیس بوده است.


گفتنی است متهم این جنایت پس از تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضائی معرفی شدند.

میزان

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها