رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 293171

خدا کند بدشانسیها دست از سر استقلال بردارد!

ساعت 24- روزبه چشمی که پس از بازگشت به میادین در هفته‌های گذشته چه در تیم استقلال و چه در ترکیب تیم ملی تقریباً در همه بازی‌ها حضور داشت درباره شرایط تیمش پیش از بازی با پارس جنوبی جم حرف زد.

style="text-align:justify">روزبه چشمی که پس از بازگشت به میادین در هفته‌های گذشته چه در تیم استقلال و چه در ترکیب تیم ملی تقریباً در همه بازی‌ها حضور داشت درباره شرایط تیمش پیش از بازی با پارس جنوبی جم حرف زد.

گفت و گو با روزبه چشمی را در ادامه می‌خوانید:

* بازی با پارس جنوبی را چطور پیش‌بینی می‌کنی؟

اول باید بگویم به دلیل برگزاری بازی با گل‌گهر روی چمن مصنوعی تیم نتوانست بازی همیشگی‌اش را انجام بدهد. این جمعه هم باید به مصاف پارس جنوبی برویم. ما قبل از فصل هم با آنها دیدار کردیم ولی این تیم با آن تیم تفاوت‌های زیادی کرده است.

* پیش‌بینی‌ات چیست؟

قطعاً بازی سختی داریم. آنها هم می‌خواهند بالای جدول بمانند و هم احتمالاً باخت‌شان در ارمنستان را جبران کنند. البته ما هم فقط برای برد به میدان می‌رویم.

* فکر می‌کنی استقلال این هفته از شرایط بدی که گرفتارش شده رهایی پیدا می‌کند؟

همه اعضای تیم از کادر فنی گرفته تا مسئولان باشگاه دست به دست هم داده‌اند تا استقلال را از این وضعیت دور کنند. تیم ما از جوان‌های با انگیزه و بزرگترهای باتجربه تشکیل شده و پتانسیل بالایی برای موفقیت دارد.

* می‌توان به این تیم امید داشت که در این فصل جام به دست بیاورد؟

ما در هر دو جام مدعی هستیم. باید امتیازات را از حالا جمع کنیم تا آخر فصل به مشکل برنخوریم. ضمن اینکه در جام‌ حذفی هم به چیزی غیر از جام قهرمانی فکر نمی‌کنیم. امیدوارم بدشانسی‌ها دست از سر تیم‌مان بردارد.

خبرورزشی

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها