رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 300199

انتقاد شدید دوباره ترامپ از رسانه های آمریکایی

ساعت 24- دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا روز جمعه شبکه ان بی سی نیوز و دیگر شبکه های تلویزیونی منتقد وی را تحت عنوان انتشار دهنده اخبار جعلی مورد انتقاد شدید قرار داد.

ترامپ
style="text-align:justify">ترامپ در توییت کوتاه خود با اشاره به انتشار اخبار نادرست و جعلی از سوی این شبکه آمریکایی، یادآور شد: مردم اکنون در حال درک این حقیقت هستند که تا چه اندازه شبکه ان بی سی نیوز تنفربرانگیز و دروغگو است.

رئیس جمهوری آمریکا که حضوری بسیار فعال در توئیتر دارد، در بخش دیگری از توییت خود، بار دیگر به شبکه آمریکایی سی ان ان حمله کرد و نوشت: همه بینندگان این شبکه آگاه هستند. این شبکه (ان بی سی نیوز) شاید از سی ان ان هم بدتر باشد.
ترامپ پیشتر در توییتی ضمن انتقاد شدید از نحوه اطلاع رسانی شبکه تلویزیونی سی ان ان نوشت: شما فاجعه هستید و پایان کار شما نزدیک است.
دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا که از زمان رقابت های انتخاباتی همچنان با برخی رسانه های مخالف درگیری لفظی داشته، در ادامه این جدال ها شبکه خبری سی ان ان را متقلب خوانده بود و در پیامی توئیتری با متهم کردن سی ان ان به تلاش برای متقاعد کردن جمهوری خواهان برای جلوگیری از حضورش در رسانه های اجتماعی، این شبکه را 'رسانه متقلب سی ان ان' نام نهاد.
شبکه خبری ان بی سی نیوز روز چهارشنبه گزارش داد که رئیس جمهوری آمریکا در جلسه بیستم جولای (29 تیر ماه) به مقام های امنیت ملی این کشور گفته که خواستار افزایش زرادخانه هسته ای ایالات متحده است.
بر اساس این گزارش، از قرار معلوم این درخواست، مشاوران ترامپ و رکس تیلرسون وزیر خارجه آمریکا را شگفت زده کرده و مقام های امنیت ملی این کشور به ترامپ در مورد تبعات عملی و حقوقی افزایش زرادخانه هسته ای آمریکا هشدار داده اند.
این موضوع تا جایی پیش رفته که مقامات پنتاگون شنیده اند تیلرسون، ترامپ را احمق خوانده است. ان بی سی نیوز هفته گذشته سخنان تیلرسون در مورد ترامپ را منتشر کرد. به گزارش این شبکه، وزیر خارجه همچنین در ماه جولای تهدید کرد از سمت خود کناره گیری می کند.

ایرنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها