رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 316787

دیدنی های سفر به شهر کوش آداسی

رپورتاژ خبری /در سفر به این منطقه زیبا و دیدنی به اطلاعاتی نیاز است که در برنامه ریزی سفر راهنمایتان باشد، در اینجا برای آشنایی شما با مکان های دیدنی در سفر به آداسی مطالبی را آورده ایم.

an dir="RTL">در سفر به این منطقه زیبا و دیدنی به اطلاعاتی نیاز است که در برنامه ریزی سفر راهنمایتان باشد، در اینجا برای آشنایی شما با مکان های دیدنی در سفر با تور کوش آداسی مطالبی را آورده ایم.

اطلاعات شهری

کوش آداسی، هم به خاطر آب و هوای خوب و معتدلش، هم به خاطر نزدیکیش به جزیره یونانی ساموس، توریست‌های زیادی را به خودش جذب می‌کند، این شهر در نوار ساحلی منطقه اژه، در غرب ترکیه واقع شده است. این شهر ۳۰۰۰ سال قبل از میلاد مسیح، توسط مهاجرینی که از فلات مرکزی آناتولی به این مکان مهاجرت کردند پایه ریزی شده. در فصل بهار یا تابستان با تور آبی قایق های موتوری مدرن و زیبا از بندر کوش آداسی به جزیره ساموس می توان سفر کرد و از زیبایی هایش لذت برد. کوش آداسی دارای ساحلی زیبا و آرامش بخش است که برای شنا و ورزشهای آبی مناسب است.

محل اقامت

هتل های کوش آداسی تنوع زیادی دارند، از هتلهای سه ستاره ارزان گرفته تا هتل های سوپرلوکس که با توجه به سلیقه و بودجه تان می توانید انتخاب کنید. هتل توسان بیچ ریزورت، هتل ویستا هیل، هتل سی لایت، هتل فانتزی، هتل کوستور کلاب هالیدی ویلیج و هتل سورملی از بهترین هتل های کوشی آداسی هستن که با توجه به ۵ ستاره بودنشان، اقامت در آنها هزینه بالایی دارد، اما اگر ترجیح می دهید اقامت ارزانتری داشته باشید به سراغ هتل گرند بلو اسکای اینترنشنال، هتل امر هالیدی ریزورت، هتل باتیهان و هتل افسیا هالیدی بیچ کلاب بروید که جزئ بهترین هتل های ۴ ستاره شهر هستند.

رستوران ها و غذاها

کوش آداسی جایی است که هر کس با هر ذائقه ای می تواند غذای مورد نظرش را پیدا کند. اینجا رستورانهای متنوع با انواع غذاهای بین المللی، دریایی و ترکی هست. در این شهر می توانید طعم واقعی کباب ترکی را بچشید مثل، اسکندر کباب، ساچ کباب، دونر کباب، آدانا کباب و… در محله کاله ایچی که بخش قدیمی کوش آداسی است، رستورانهای محلی با غذاهای سنتی ترکیه با قیمتهای خیلی مناسب وجود دارند. بورک های خوش طعم، سیمیت، نان و ماهی، کنفه، باسلوق ترکی، باقلوا، کوفته، لاهماجون، پیده و خیلی چیزهای دیگر که یکی از یکی خوشمزه تر و هیجان انگیزترند، از جمله غذاها و دسرهایی مخصوص ترکیه هستند که پیشنهاد میشود حتما امتحانشاسن کنید. اما اگر طرفدار غذاخوردن در بهترین رستوران های شهرهستید، رستوران پلنت یوکا، رستوران آناتولیا، رستوران سارای، رستوران سام ور الس، رستوران ارزینکان، رستوران اوز اورفا، رستوران مزگیت، رستوران گلدن بویز ، رستوران ددم کی، کافه رستوران ساحلی پالم و رستوران چیز ماوریس یوسان جزو پرطرفدارترین و بهترین رستوران های کوش آداسی هستند.این اطلاعات پیش از خرید تور ترکیه به شما بسیار کمک می کند.

نوشیدنی ها

خوردن قهوه ترک و شیرینی های محلی معروف محلی را در کافه های محبوب شهر از دست ندهید، کافه هایی مثل، کافه مادو، کافه رابرتز و کافه روما.

همچنین در سایت سفر باتو اطلاعات مفیدی برای تور گرجستان می توانید بخوانید.

محل های خرید

این شهر پر از فروشگاه های کوچک و بزرگ، مراکز خرید بزرگ و بوتیک است. بیشتر فروشگاه های این شهر از ابتدای روز تا لحظات پایانی شب باز هستند. اگه قصد خرید سوغاتی دارید یا از دیدن بازاهای سنتی لذت میبرید، سه بازار قدیمی کوش آداسی، یعنی بازار بزرگ، اورینت بازار و بازار کوش آداسی جزء مراکز خریدی هستند که دیدنشان رو نباید از دست داد. در مرکز خرید باروک انواع فرش و جواهرات قیمتی به فروش می رسد و مرکز خرید مودا آنتیلوپ انواع چرم را داراست. مرکز خرید “کوش” در محله کاله ایچی هم مرکز خرید خوب دیگری است که انواع اجناس و پوشاک رو می توانید در آن پیدا کنید. برای خرید انواع برند به مکز خرید اسکالا نووا بروید.

جذابیت های گردشگری

این شهر تاریخی و ساحلی مناطق زیادی برای گردش در اختیارتان می گذارد. سعی کنید تماشای شهر باستانی افسوس، که خیلی ها معتقدند مهم‌ترین بنای تاریخی کوشی آداسی هست، تاریخچه افسوس به ۵۰۰۰ سال قبل از میلاد برمی گردد و مرکز زیارتی سیبل اول، آرتمیس و مریم مقدس می باشد. جزیره کبوتر که نماد اصلی کوش آداسی است، در زمان مهاجرت فصلی پرندگان، جزیره کبوتر پر از پرنده های زیبا می شود، غار کاراجا که از زیباترین غارهای کشور ترکیه‌ست، جزیره ساموس که نزدیک ترین جزیره به کشور ترکیه و از جاذبه های اصلی کوشی آداسی به حساب میاید،‌ پارک آبی آدالند که از بزرگترین پارک های آبی اروپاست، لانگ بیچ و پارک ملی دلتای آیدین را از دست ندید. مسیر دریایی کشتی کروز شما را به جزیره کبوتر می رساند . جزیره کبوتر با چشم انداز ۳۶۰ درجه ای محل مناسبی برای آرامش وعکاسی شماست و در جزیره بقایای توپهایی را که قبلا جهت مقابله با مهاجمان استفاده میشده را میشود دید..

غواصی

در کوش آداسی می توانید به اعماق دریای مدیترانه فته و زیبایی های کف دریا و موجودات دریایی را تماشا کنید. در کوش آداسی سه ایستگاه در خلیج آن برای این کار وجود دارد که بسته به میزان مهارت انواع مختلف دارد. از جمله غواصی نمایشی، برای مبتدیان و غواصی با قایق برای غواصان ماهر. هر ساله این نقاط بکر شاهد حضور غواصان از سراسر دنیاست.

همچنین در سایت سفر باتو مطالب در مورد تور گرجستان می توانید مشاهده کنید.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها