رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 322397

پیروانی: کارشناس خواب و بیدار دردی دوا نمیکند/ به زنده و مرده پرسپولیس توهین میکنند انگار نه انگار

ساعت24- دیروز در حالی با افشین پیروانی تماس گرفتیم که به شدت عصبانی بود.

روزنامه خبرورزشی نوشت: مدیر تیم پرسپولیس به خاطر اتفاقات قبل و حین بازی با نفت تهران شاکی بود و حرف‌هایی در قالب گلایه و درددل به ما زد.

چرا مقابل نفت تهران مساوی کردید؟
حریف خوب دفاع کرد و من خرده‌ای از نفتی‌ها نمی‌گیرم اما شما ببینید چه اتفاقاتی افتاد که این بازی به تساوی کشیده شد.

چه اتفاقاتی؟
تماشاگران پرسپولیس را که نجیب‌ترین تماشاگران ایران هستند، محروم کردند. ما بدون تماشاگران خودمان آن هم در استادیوم خالی آزادی ضربه اول را خوردیم. نکته دیگر به داور مسابقه برمی‌گردد. چرا آن صحنه‌ای که وحید امیری ارسال کرد و توپ به دستان باز محمد نصرتی در محوطه جریمه نفت تهران خورد را پنالتی نگرفت؟

اغلب کارشناسان هم آن صحنه را پنالتی تشخیص دادند و...
چه فرقی می‌کند؟ دوباره نصف شب یک کارشناس خواب و بیدار داوری را می‌آورند تلویزیون که هیچ دردی از فوتبال ما دوا نمی‌کند. آقایان کارشناسان داوری هنور بر سر هند پنالتی یا توپ به دست و دست به توپ به اجماع نرسیده‌اند، چگونه می‌آیند کارشناسی می‌کنند؟ اغلب این دوستان هم رفیق‌بازی می‌کنند و بر قضاوت‌های اشتباه رفقای خود سرپوش می‌گذارند.

قرار شده شکایت کنید؟
به هر حال باشگاه اطلاعیه‌ای صادر می‌کند اما روی صحبت من با آقای اصفهانیان است. داوری ما به کجا می‌خواهد برود؟ صدای اغلب تیم‌ها درآمده است. برانکو را همه ایران می‌شناسند. الکی اعتراض نمی‌کند. صدایش بلند نمی‌شود اما ببینید داوران چه بلایی سر پرسپولیس آورده‌اند که او هم معترض شده است. من کنار زمین شنیدم بازیکن حریف برای شجاع خلیل‌زاده خط و نشان کشید و فحش داد اما رضا مهدوی داور مسابقه خودش را به آن راه زد!

منظورتان محمد نصرتی است؟
نمی‌خواهم اسم ببرم. در زمین فوتبال این اتفاقات می‌افتد اما اگر علیرضا فغانی هم بود، خودش را به ندیدن می‌زد. تماشاگر و بازیکن و مربی گلرهای پرسپولیس را محروم می‌کنند اما با بقیه کاری ندارند. تماشاگران حریف به پرسپولیس و پیشکسوتان و زنده و مرده‌هایش اهانت می‌کنند اما کمیته انضباطی سکوت می‌کند. بازیکن استقلال روی کمر مهاجم حریف رژه می‌رود، انگار نه انگار و همه ضد و علیه پرسپولیس هستند. این ‌که نمی‌شود!

غیبت فرشاد احمدزاده و گادوین منشا هم کار شما را خراب کرد، نکرد؟
این اتفاقات سر تمرینات می‌افتد. زمان ما هم می‌افتاد و هردو هم پشیمان شدند. برانکو و باشگاه هم برخورد لازم را انجام می‌دهند اما تساوی ما مقابل نفت تهران فقط به غیبت این دو برنمی‌گشت. قبل از مسابقه همه چیز علیه پرسپولیس بود.

با این نتایج فکر نمی‌کنید حریفان به شما نزدیک می‌شوند؟
نه! مطمئن باشید پرسپولیس چند هفته زودتر قهرمان لیگ هفدهم می‌شود. داوری، محرومیت و هیچ عامل دیگری نمی‌تواند جلوی قهرمانی و اراده کادرفنی و بازیکنان ما را بگیرد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها