رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 323235

ساعت ٢٤ از رقابت تازه غول آسیا گزارش می دهد

تولید گوشی های هوشمند دارای دو صفحه نمایش توسط سامسونگ

ساعت24-رقابت در بازار گوشی های هوشمند رقابتی بسیار تنگاتنگی است و هر زمان که یک شرکت مدلی تازه را عرصه می کند بخش زیادی از بازار را به سمت خود جذب می کند. این رقابت در سالهای اخیر منجر به تولید محصولات متفاوتی شده است که هر یک گروه خاصی از مصرف کنندگان را جذب کرد .

65456
اما برای اینکه در این بازار داغ ، یک شرکت امکان بقا داشته باشد باید هر روز ایده ای نواورانه و خلاقانه ارایه دهد و این ایده را با کمک تکنولوژی های روز دنیا به محصولی منحصر بفرد تبدیل کند. سایت بیزینس اینسایدر در این زمینه نوشن: شرکتهای فعال در تولید گوشی های هوشمند هر روز محصولی تازه به بازار عرضه می کنند و ایده ای جدید ارایه داده می دهند زیرا امروزه این گوشی ها بخشی لاینفک از زندگی انسانها به خصص نسل جوان است . امروزه سهم زیادی از ساکنان زمین با استفاده از گوشی های هوشمند اخبار را منتشر می کنند، از خبرهای دیگر کشورهای دنیا مطلع می شوند و با دیگر افراد دردنیا در ارتباط هستند به همین دلیل است که رقابت در این بازار بسیار زیاد است . طبق بررسی های اخیر شرکت سامسونگ یکی از شرکتهای پیشگام در بازار گوشی های هوشمند است .این شرکت قرار است محصولی به بازار عرضه کند که قابلیت های متفاوتی نسبت به محصولات قبلی دارد و می تواند زمینه را برای خارج شدن گوشی های قبلی از بازار فراهم کند . گوشی هایی که دارای دو صفحه نمایش در دو طرف خود است و کارایی های زیادتری نسبت به گوشی های قبلی دارد.

طبق گزارش اخیر این برند کره ای، شرکت سامسونگ طراحی صفحه نمایش گوشی های هوشمند را به گونه ای تغییر داده است که در هر دو طرف گوشی قرار بگیرد و از هر دو طرف قابل استفاده باشد. این شرکت کره ای ، اولین شرکت تولید کننده گوشی های هوشمند بود که کناره های صفحه نمایش آن انحنا داشت و اولین شرکتی بود که طرح ساخت گوشی های دارای صفحه نمایش تاشو را ارایه داد . این براند در نظر دارد علاوه بر تولید گوشی هایی که دارای دو صفحه نمایش در دو طرف گوشی هستند ، گوشی هایی تاشو را هم تا انتهای سال ۲۰۱۸ به بازار عرضه کند . گوشی هایی که داراری صفحه نمایش انعطاف پذیر هستند.

طبق گزارشهای رسمی شرکت سامسونگ از اوریل سال ۲۰۱۷ کار روی سه مدل تازه گوشی را اغاز کرده است که گوشی های دارای دو صفحه نمایش در دو طرف گوشی یکی از این مدل ها است. در این گوشی های تازه ضمن نمایش شماره تلفن های تماس گیرنده، پیامهای دریافتی توسط گوشی، اطلاع از دریافت ایمیل و دیگر اطلاعات ، امکان عکس برداری و فیلم برداری با صفحه های نمایش هر دو طرف گوشی هم وجود دارد و به همین دلیل کارایی گوشی ها بیشتر از قبل خواهد شد.

البته سامسونگ اولین شرکتی نیست که برای تولید گوشی های دارای دو صفحه نمایش اقدام کرده است . در سال ۲۰۱۵ میلادی ، پروژه ای برای ساخت گوشی های دارای دو صفحه نمایش آغاز شد و این گوشی ها در ابتدا siam7x نام گذاشته شد. دو سال بعد از اغاز این پروژه که به نتیجه مطلوب هم نرسید ،شرکت Meizu کشور چین اقدام به عرضه گوشی هایی کرد که یک صفحه نمایش کوچک تر در پشت گوشی داشتند . این گوشی ها شباهت زیادی به گوشی هایی دارد که سامسونگ برای تولید ان اقدام کرده است ولی تکنولوژی ان به اندازه تکنولوژی شرکت سامسونگ پیشرفته نبود و کارایی صفحه نمایش پشت گوشی به اندازه صفحه نمایش جلو نبود.ضمن اینکه کوچک بودن این صفحه نمایش دوم یک ایراد مهم برای این گوشی ها محسوب می شد.

شرکت سامسونگ هنوز در مورد اینکه دقیقا چه زمانی این مدل تازه به تولید انبوه می رسد، خبر رسمی اعلام نکرده است ولی به دلیل استقبال زیاد مصرف کنندگان از طرح اولیه عرصه گوشی های دارای دو صفحه نمایش انتظار می رود این برند به زودی اقدام به تولید انبوه این محصول بکند

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها