رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 323856

جزییات جدید از جنایت هولناک در باغ فردوس کرمانشاه +عکس

ساعت 24-بخشش داماد قاتل از سوی دختران مقتول انگیزه جنایت در باغ فردوس کرمانشاه بود. برادران مقتول وقتی از بخشش قاتل باخبر شدند، همسر و سه دختر مقتول را به قتل رساندند.

ساعت 9 و 50 دقیقه صبح جمعه صدای شلیک گلوله سکوت باغ فردوس، آرامستان کرمانشاه را شکست. چند نفری که در محل حضور داشتند سریع خود را به محل تیراندازی رسانده و سه مرد را دیدند که سوار یک دستگاه پراید شده و از محل فرار کردند.

در کنار یکی از قبور، چهار زن غرق در خون افتاده بودند. بلافاصله موضوع به امدادگران اورژانس و پلیس گزارش شد و دقایقی بعد تیمی از ماموران همراه امدادگران اورژانس در محل حاضر شدند. با معاینه چهار زن مشخص شد آنها بر اثر اصابت گلوله جان خود را از دست داده‌اند.

با مرگ این چهار زن و با توجه به حساسیت موضوع، تیم‌های پلیس آگاهی و بازپرس جنایی خود را به محل رسانده و تحقیقات برای کشف راز این قتل آغاز شد.

شاهدان ماجرا در جریان تحقیقات جنایی گفتند، این چهار زن بالای قبری در حال عزاداری بودند که سه سرنشین یک دستگاه پراید به سمت آنها آمدند و بعد از شلیک چند گلوله از محل فرار کردند.

هویت قربانیان

کارآگاهان در نخستین گام شناسایی هویت قربانیان را در دستور کار قرار دادند. بررسی‌ها نشان داد، در این جنایت زن 45 ساله و سه دختر 20 تا 26 ساله‌اش قربانی انتقام کور شده‌اند. آنها صبح در حال عزاداری بالای قبر پدر خانواده بودند که کشته شدند.

شناسایی عاملان جنایت

گام بعد در این پرونده شناسایی هویت عاملان جنایت بود که ماموران خیلی زود آنها را شناسایی کردند.

عموهای خانواده عاملان این جنایت بودند که پس از قتل از محل گریخته بودند. بلافاصله طرح مهار در منطقه اجرا و مشخصات قاتلان و خودروی آنها به گشت‌های پلیس اعلام شد.

انگیزه قتل

در شاخه دیگری از تحقیقات، ماموران دریافتند این جنایت به خاطر بخشش قاتل پدرزن رخ داده است. تیر ماه امسال داماد خانواده پس از درگیری با پدرزنش، او را با اسلحه به قتل رساند. پس از گذشت مدتی، دختران مقتول با مراجعه به مراجع قضایی قاتل پدرشان را بخشیدند که این بخشش باعث اختلاف دختران مقتول با عموهای خود شده بود. برادران مقتول خواستار قصاص قاتل بودند.

با طولانی شدن این اختلاف برادران تصمیم به انتقام گرفتند. آنها می‌دانستند مادر خانواده و سه دخترش صبح جمعه برای فاتحه خوانی به باغ فردوس می‌آیند به همین خاطر در آنجا کمین کرده و جنایت را رقم زدند. یکی از برادران اقدام به تیراندازی کرده بود.

سرهنگ محمدرضا آمویی، معاون اجتماعی انتظامی استان کرمانشاه در این باره به جام‌جم گفت: گروه ویژه از کارآگاهان پلیس آگاهی استان کرمانشاه پیگیر این موضوع هستند و با استفاده از اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی بزودی متهمان را دستگیر خواهند کرد.

صادقی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمانشاه هم اعلام کرد: با حضور بازپرس جنایی در محل قتل، اجساد به پزشکی قانونی منتقل شد. داماد خانواده تیر امسال با اسلحه پدرزنش را کشت و بخشش قاتل از سوی دختران مقتول انگیزه قتل شد. ظاهرا برادران و یا پسر مقتول این موضوع را قبول نمی‌کنند و در اعتراض این جنایت را رقم زدند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها