رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 323994

نمایندگان کره شمالی و جنوبی دوشنبه با یکدیگر ملاقات می کنند

ساعت 24- خبرگزاری یونهاپ از پذیرش درخواست سئول برای ملاقات با نمایندگان کره شمالی جهت مذاکره بر سر اعزام یک گروه هنری به بازی های المپیک زمستانی کره جنوبی از سوی پیونگ یانگ خبر داد.

style="text-align:justify">به گزارش یونهاپ، کره جنوبی درخواست ملاقات با مقام های پیونگ یانگ برای رایزنی با آنها درخصوص اعزام یک گروه هنری از سوی کره شمالی به شهر پیونگ چانگ در جریان برگزاری المپیک زمستانی که قرار است در این شهر برگزاری شود را پذیرفت.

بر اساس این گزارش، وزارت وحدت کره جنوبی می گوید پیونگ یانگ پیشنهاد داده گروهی متشکل از چهار هنرمند این کشور برای مشارکت در برگزاری برنامه های المپیک زمستانی کره جنوبی عازم این کشور شود.

لازم به ذکر است دو کره سرانجام پس از دو سال قطع روابط و گفتگوها، روز سه شنبه هفته گذشته با یکدیگر گفتگو کردند و در نتیجه قرار شد کره شمالی ورزشکاران خود را روانه کشور همسایه جنوبی خود کند.

به گزارش گروه اخبار جهان ساعت 24 ، همچنین در جریان برگزاری دیدار مشترک مقام های دو کره در روز سه شنبه، کره جنوبی به پیونگ یانگ پیشنهاد داد تا جدا از مباحث مربوط به المپیک، دو کشور در زمینه مسائل مربوط به روابط میان پیونگ یانگ و سئول نیز گفتگوهایی را آغاز کنند.

مهر

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها