رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 332312

مشترک بدهکار، اداره برق مشهد را به آتش کشید

ساعت 24-امروز صبح یکی از مشترکان بدهکار شرکت توزیع نیروی برق مشهد با در دست داشتن مقداری بنزین به ساختمان امور برق ناحیه 2 این شهر مراجعه و آنجا را آتش زد.

مدیر رابط عمومی شرکت برق مشهد گفت:امروز صبح یکی از مشترکان بدهکار شرکت توزیع نیروی برق مشهد با در دست داشتن مقداری بنزین به ساختمان امور برق ناحیه 2 این شهر مراجعه و پس از مشاجره اقدام به آتش زدن مدیر آن اداره و یکی دیگر از کارکنان کرد.

وی افزود: این فرد از سال 1393 قبض برق منزلش را پرداخت نکرده و 20 میلیون ریال به شرکت برق مشهد بدهکار است. شرکت برق با فرد بدهکار بسیار مدارا و اقدام به تقسیط بدهکاری او کرد و حتی اعلام کرد که برای رفع بدهکاری هر چه در توان دارد پرداخت کند.

علیرضا کاشی ادامه داد: شرکت برق مشهد در راستای عمل به مقررات پس از اخطارهای متعدد به فرد بدهکار اقدام به قطع برق خانه وی کرده بود. مشترک بدهکار نیز صبح امروز به ساختمان امور برق ناحیه 2 مشهد واقع در خیابان شیرودی رفته، اقدام به پاشیدن بنزین در اتاق مدیر این اداره کرد و پس از آتش زدن محل متواری شد.

وی اظهار داشت:در این آتش سوزی، مدیر امور برق ناحیه 2 مشهد و یکی از کارکنان دچار سوختگی و به بیمارستان منتقل شدند و اتاق مدیر نیز دچار خسارت شد.

مدیر رابط عمومی شرکت برق مشهد تصریح کرد:فرد آتش‌افروز پس از فرار، توسط پلیس شناسایی و دستگیر شد.

باشگاه خبرنگاران

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها