رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 332372

دومین محموله کمک‌های انسان‌دوستانه گروه صنعتی گلرنگ وارد مناطق زلزله‌زده شد

ساعت 24-کمک‌های اهدایی گروه صنعتی گلرنگ با همکاری شرکت‌های عضو و مشارکت موسسه نیکوکاری «مهرآفرین» و «طلوع بی‌نشان» به مناطق زلزله‌زده کرمانشاه ارسال شد.

گلرنگ زلزله زده ها
dir="RTL" style="text-align:justify">به گزارش سایت خبری ساعت 24، گروه صنعتی گلرنگ در راستای ایفای نقش مسئولیت اجتماعی خود و به منظور کمک به حادثه‌دیدگان زلزله غرب کشور تعدادی اقلام بهداشتی به مناطق زلزله‌زده کرمانشاه ارسال کرد.

مایع‌ظرفشویی، مایع دستشویی، شامپو، پودر لباسشویی، خمیردندان، کرم مرطوب‌کننده دست‌وصورت، دستمال کاغذی، پوشک‌ بچه و نوار بهداشتی بانوان از کالاهای تولیدی شرکت‌های گروه صنعتی گلرنگ از سوی گروه صنعتی گلرنگ و توسط ناوگان حمل‌ونقل شرکت گلرنگ‌ترابر به هم‌وطنان آسیب‌دیده در زلزله کرمانشاه اهدا شد.

گفتنی‌است، این اقلام بر اساس نیازسنجی این مناطق و مشورت با سازمانهای مردم نهاد و مسئول منطقه انتخاب و توسط مسئولان مستقر در اختیار حادثه دیدگان زلزله کرمانشاه قرار گرفت.

تاکنون ساکنان مناطق پاونار، احمدآباد، تازه‌آباد، زعفران، روستای‌کل‌داوود، روستای انزل، روستای سراب‌گرم، روستای نودیه، از محله‌های سرپل ذهاب این اقلام را دریافت کردند.

همچنین گروه صنعتی گلرنگ ضمن تعامل و همدلی با موسسه نیکوکاری «مهرآفرین» تعدادی کانکس برای اسکان موقت خانواده‌هایی که به دلیل آسیب‌پذیری بیشتر کودکان نیاز فوری دارند به این مناطق ارسال کرده‌است.

کمک‌رسانی گروه صنعتی گلرنگ به حادثه‌دیدگان زلزله از همان نخستین ساعات زلزله آغاز شد و ضمن برقراری جلسات متعدد با نهادهای مشارکتی مثل «جمعیت‌ امام‌علی»، «طلوع‌بی‌نشان» و « مهرآفرین» همچنان ادامه دارد.

پیش از این در ساعات اولیه وقوع زلزله کرمانشاه، بخشی از اقلام فروشگاه افق کوروش واقع در شهرستان سرپل ذهاب بین مردم توزیع شد و بلافاصله پس از آن جمع‌آوری و ارسال محموله‌های اقلام ضروری و مورد نیاز برای کمک‌رسانی به مردم مناطق زلزله‌زده غرب کشور از سوی شرکت‌های مختلف گروه صنعتی گلرنگ آغاز شد.

همچنین گروه صنعتی گلرنگ در همین‌ راستا جشنی را به‌مناسبت شب یلدا با همکاری «جمعیت امداد دانشجویی مردمی امام‌علی» برای کودکان سرپل‌ذهاب برگزار کرد.

علاوه‌بر این، گروه صنعتی گلرنگ با مشارکت «بنیاد خیریه دانشگاه تهران» هزینه تحصیلی 5 دانشجوی آسیب‌دیده در مناطق زلزله‌زده را بر عهده گرفته‌است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها