رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 339032

مدارس شهرستان‌های تهران، فردا زودتر تعطیل میشوند

ساعت 24-اصغر خلیلی رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران: امروز شورای آموزش و پرورش با حضور معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران برگزار شد.

رئیس اداره اطلاع‌رسانی آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران گفت: نوبت عصر مدارس شهرستان های استان تهران فردا ۲ ساعت زودتر تعطیل می شوند.

اصغر خلیلی رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در گفت و گو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس اظهار داشت: امروز شورای آموزش و پرورش با حضور معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران برگزار شد.

وی ادامه داد: در این جلسه تصمیم گرفته شد که تمام مدارس نوبت عصر شهرستانهای استان تهران فردا 2 ساعت زودتر تعطیل شوند.

به گزارش فارس، به دلیل استفاده برخی افراد از وسایل محترقه ناایمن در سه شنبه آخر سال معمولا٬ دانش آموزان نوبت عصر مدارس را برای رعایت مسائل ایمنی زودتر تعطیل می کنند.

تصمیمی درباره «تعطیلی زودتر نوبت عصر مدارس تهران در ۲۲ اسفند» ابلاغ نشده است

علیرضا راهپیما رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران در گفت و گو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس در خصوص تعطیلی زودتر مدارس شهر تهران در عصر آخرین سه شنبه سال، اظهار داشت: تصمیم گیری برای تعطیلی مدارس تهران بر عهده استاندار یا وزیر آموزش و پرورش است و این اداره کل نمی تواند مستقلاً در این خصوص تصمیم بگیرد.

وی افزود: تصمیمی در رابطه با زود تعطیل شدن مدارس نوبت عصر شهر تهران ابلاغ نشده است.

به گزارش فارس، برخی مدارس نوبت عصر، آخرین جلسه شورای معلمان را عصر آخرین سه شنبه سال برگزار می کنند و به این ترتیب دانش آموزان یک تا دو ساعت زودتر برای دور ماندن از خطرات احتمالی مراسم چهارشنبه سوری، به منزل مراجعت می کنند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها