رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 354215

حامد دوست صمیمی ام را کشتم تا زنش را تصاحب کنم

ساعت 24-مرد جنایتکار که به خاطر رابطه شیطانی، دوستش را به طرز هولناکی به قتل رسانده بود با تایید حکم مجازاتش، به دار مجازات آویخته شد.

قتل
رسیدگی به این پرونده در پی ناپدید شدن مرد 31 ساله ای در شهر رشت در دستور کار تیم جنایی قرار گرفت.

همسر این مرد در جریان تحقیقات گفت: شوهرم به نام حامد شامگاه همراه دوست خود به نام احمد با خودروی پراید مشکی از خانه خارج شد و دیگر بازنگشت.
همزمان با این شکایت خودرو پراید حامد در یکی از محله های رشت پیدا شد که در داخل آن دست نوشته ای کشف شد که به روی آن نوشته شده بود به دنبال راننده نگردید، یک هفته دیگر جسد او را در سد منجیل پیدا خواهید کرد.
در ادامه جستجوها جسد مرد ناپدید شده در حالی که آثار جراحت بر روی بدنش دیده می شد در سد منجیل پیدا شد.
مأموران که با پرونده قتل ی رو به رو بودند تحقیقات گسترده ای را آغاز و متوجه شدند همسر مقتول با دوست شوهرش ارتباط پنهانی دارد.
زن و مرد جوان با افشای این موضوع دستگیر شده و دربازجویی ها عنوان کردند به یکدیگر علاقه داشته و برای ازدواج تصمیم گرفته اند مرد جوان از سر راه بردارند. به همین خاطر او را ا بتدا با قرص خواب‌آور بیهوش کرده و سپس با میله آهنین چندضربه به سرش زده و باعث مرگ او شده بودند. آنها سپس جسد را شبانه داخل سد منجیل انداختند.
متهمان در دادگاه کیفری استان گیلان محاکمه و مرد جنایتکار به قصاص و زن خیانتکار به حبس محکوم شدند.
حکم مجازات متهمان در شعبه 15دیوان عالی کشورتأیید شد و پس از استیذان و بی نتیجه ماندن تلاش شورای حل اختلاف برای کسب رضایت از اولیاء دم قاتل سحرگاه امروز در زندان مرکزی رشت به دار مجازات آویخته شد.

تابناک

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها